| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| gerrit |
Geplaatst - 23/12/2006 : 18:01:19 hallo ik ben sinds vandaag ook een bezitter van de tyros 2 xxl!!!!!!! dus nu maar puzzelen ik heb hem bij de firma oostendorp gekocht met alles erop en eraan maar mijn eerste vraag is eigenlijk zit er nu ook al file's op dat je in je scherm de noten balk ziet en zo nieuwe liedjes kan leren, zoja hoe kom ik daar alvast bedankt en allemaal fijne dagen |
| 3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Typhoon |
Geplaatst - 24/12/2006 : 23:17:26 Gerrit Ook van mij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, toch een fijn kerstkado zou ik zeggen.
Groetjes Typhoon
Play with your hart, and it feels good. |
| ruudje |
Geplaatst - 24/12/2006 : 11:52:41 hoi Gerrit
Ook gefeliciteerd met je tyros2!!!
groeten ruudje |
| T-Rossie |
Geplaatst - 23/12/2006 : 18:29:03 Gerrit, Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuw 'speeltje' ! Welkom op dit forum en hopelijk vind je hier wat je zoekt.
Wij weten natuurlijk niet wat er op de harddisk van de Tyros2 staat, maar dat kunnen de mannen van Oostendorp je wel vertellen.
Probeer om te beginnen gewoon de Tyros2 te verkennen en leer met behulp van de handleiding en/of de Workshop DVD's de funkties te gebruiken.
Hetgeen je bedoelt (notenbalk etc.) heeft alles te maken met midi-files en daarvoor moet je naar het hoofdstuk SONGS. Het ophalen van een midifile van harddisk, starten van zo'n midifile en dan drukken van de SCORE-knop.
|