| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 25/12/2006 : 14:15:29 Hallo,hier ROMANTIKO:ik heb de 30 nieuwe voices gekocht bij OOSTENDORP en deze op een stick geplaatst!heb dan alle voices gecopieerd naar HD,maar als ik mijn tyros aanzet worden de voices niet geladen,dit gebeurt enkel als ik de stick in de tyros laat steken en dan het toestel aanzet ,dan worden ze wel geladen? Ze zijn echter wel te zien op HD maar onbruikbaar!Wie kan er mij helpen a.u.b.ROMANTIKO |
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| guyske |
Geplaatst - 28/12/2006 : 16:34:32 Romatico en anderen natuurlijk,
hier staan er nog een paar mooie,
http://www.svpworld.com/beta/All of Them.zip (copier deze link naar je browser tot en met zip,omdat ie anders het laatste stukje niet ziet), gewoon testen met uw stick, diegene houden die je goed vind, de anderen de bak in. Dan die je goed vind met mapje en al naar je harde schijf. Als het goed is werken ze als een trein.
Guy 
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 26/12/2006 : 18:42:18 bedankt TROSSIE,misschien komt er nog wel een nw workschop of een bijeenkomst voor tyrosfanaten,dan zien we misschien elkaar eens terug,ik hoop het ROMANTIKO |
| T-Rossie |
Geplaatst - 25/12/2006 : 18:51:56 Nieuweklanken moet je naar harddisk kopieren. Daarna moet je met de VoiceCreator funktie vanaf de harddisk (!)een 'single load' of eventueel 'library load' doen en door middel van 'Assign' (toewijzen) de sound neerzetten op een vrije plaats. Hierna weet de T2 waar hij de sound(s) moet halen.
Moet lukken. Jammer dat wij elkaar niet gesproken hebben bij de Workshop. (Ik had je wel gezien) |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 25/12/2006 : 14:17:57 of heeft het iets te maken met dimm geheugen als ik kijk heb ik maar total 256 ?? |