O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
gerrit |
Geplaatst - 31/01/2007 : 20:47:36 Als ik van het extra paket bv. paloma blanca neem in de song en de style en laat van de song alleen kanaal 7-11-12 open. Dan hoor je alleen maar af en toe een extra fill in de song. En speel dan zelf de melodie en akkoorden via style. Nu is mijn vraag doen jullie dat ook zo of is er nog een andere truc want als de song aan het eind is stop de style ook ineens. Graag jullie mening hierover Of kan je ook op een andere manier je gewone spel opleuken!! groeten gert-jan |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 04/02/2007 : 00:31:18 Hoi Gert-Jan en Gerrit. Bij toeval was ik vanmiddag ook met een midifile bezig, waarvan ik alleen het eerste stuk wilde gebruiken als intro, en de voor de rest alleen de blazers als begeleiding. Synchroon liet ik een style meespelen Zelfde probleem, ik wil doorgaan, midi stopt, style dus ook. Na even zoeken kwam ik er achter dat je in Syssex bij "end" de opgegeven maat kunt veranderen, dus als je een hoger getal invoert, stopt je style niet wanneer de midi "stopt" Eigenlijk stopt hij niet, want we hebben extra maten toegevoegd, alleen die zijn (nog) leeg, snap je. Ik weet niet of diet de goede metode is, maar voor mij werkt het prima (voorlopig, tot één van onze goeroes een betere oplossing heeft!) Suc6! Grtzz, Heiko |
|
|