O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 06/03/2007 : 23:41:52 Ik heb een probleem ... ik sla mijn midifiles op in mapjes op de HD van mijn tyros ik zorg dat er in geen enkel mapje meer dan 250 files zitten
mijn HD heeft nog harstikke veel ruimte en toch geeft de tyros nu aan dat ik geen file meer kan opslaan omdat de limiet is overschreden ????????
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 05/04/2007 : 15:56:19 Joehoe Geert..... ben je eruit gekomen ? (Oorzaak) |
n/a |
Geplaatst - 22/03/2007 : 18:44:17 met de pc |
theplayer |
Geplaatst - 22/03/2007 : 08:19:14 quote: Originally posted by geert43
Het probleem is ondefinieerbaar. Ik heb 80 mapjes met ieder 10 files.. Maar als ik er iets bij wil zetten zegt ie maxium ..... Houdt dus gewoon in dat ik er net zo goed een HD van 3 GB in had kunnen zetten
Hallo Geert,
Je hebt 80 mapjes staan zeg je. Graag een antwoord op deze vraag: Heb je dit op de tyros bekeken of met de computer? Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
theplayer |
Geplaatst - 22/03/2007 : 08:13:32 quote: Originally posted by geert43
Ik denk dat je op de HD niet meer dan een max aantal mappen kunt zetten. waarschijnlijk ziet de T2 de harddisk dus als 1 map. een andere oorzaak kan ik niet bedenken
Hoi Geert,
Dat klopt helemaal. Ook de root van een schijf is gewoon een map. (Ook op de computer) Ook hier kun je dus maar max 500 bestanden of mappen in zetten. Daarbij moet je een kleine marge houden, omdat er ook nog een paar verborgen systeem mappen bij komen. Maar dat zijn er nog geen 5. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
T-Rossie |
Geplaatst - 21/03/2007 : 23:06:45 Geert, Zojuist getest op mijn Tyros2 :
Onder de root één map (naam = testmidi) gemaakt met daaronder 458 submappen, waaronder één submmap met 79 stuks sub-submappen. Totaal aantal midifiles hangend onder 'testmidi' = 2682.
Een andere map (naam = testmidi2) gemaakt met daarin 499 midifiles. Handmatig er een file bijzetten lukt prima en (geheel volgens de verwachting... manual pagina 73) meer dan 500 lukt niet.
In de handleiding staat dat per map maximaal 500 files- of mappen mogen bevatten.
Stel dat we 4 lagen diep gaan, beginnend bij de root :
Laag 0 : 500 hoofdmappen, Laag 1 : elke hoofdmap 500 submappen Laag 2 : elke submap 500 sub-submappen Laag 3 : elke sub-submap 500 midifiles
.. dit maakt een totaal van 500 x 500 x 500 x 500 = 6,25x 10^10 midis
In gewone getallen : 62.500.000.000 ... moet toch voldoende zijn 
Zou je ons IN DETAIL uit de doeken willen doen hoe jouw structuur van de 'boom' is opgezet, hoeveel mappen, hoeveel submappen, hoeveel files de letterlijke foutmelding, wanneer komt die melding ?
Voor de test ben ik gegaan tot zo'n 3500 midifiles en écht geen centje pijn  Waarschijnlijk is het een kleinigheidje wat je over het hoofd ziet. |
n/a |
Geplaatst - 21/03/2007 : 21:59:23 Ik denk dat je op de HD niet meer dan een max aantal mappen kunt zetten. waarschijnlijk ziet de T2 de harddisk dus als 1 map. een andere oorzaak kan ik niet bedenken |
T-Rossie |
Geplaatst - 19/03/2007 : 11:34:44 Geert, Gloeiend benieuwd ben ik ..... wat was de oorzaak/oplossing ? |
T-Rossie |
Geplaatst - 13/03/2007 : 01:59:56 Het moet verklaarbaar zijn Geert. 80 mappen (folders) in de hoofd-directory is niet niks, maar je kunt wellicht beter 1 hoofdmap MIDI maken en daar een onderverdeling maken zoals Johnny beschrijft.... Uit eigen ervaring weet ik dat 500 files per map geen probleem is, Je bent toch niet bezig in USER ? (die is beperkt tot ca. 4 Mbyte)
Midifiles nemen betrekkelijk weinig ruimte in en daarmee krijg je zelfs een 3 GB schijfje moeilijk vol 
Nogmaals zou ik je willen vragen welke melding de T2 geeft (letterlijk) als je iets wilt toevoegen.
Mogelijk kun je alle mappen die je gemaakt hebt gezamenlijk neerzetten in één MIDI-map ? (CUT ---> COPY)
Al heb je 50.000 midifiles .... je kunt ze kwijt op jouw Harddisk.
|
n/a |
Geplaatst - 12/03/2007 : 20:40:17 Het probleem is ondefinieerbaar. Ik heb 80 mapjes met ieder 10 files.. Maar als ik er iets bij wil zetten zegt ie maxium ..... Houdt dus gewoon in dat ik er net zo goed een HD van 3 GB in had kunnen zetten |
T-Rossie |
Geplaatst - 12/03/2007 : 18:36:09 Geert,
Hoe is 't afgelopen ? Waar zat het probleem ? |
n/a |
Geplaatst - 09/03/2007 : 18:50:36 Harstikke bedankt voor jullie hulp Ik ga vanavond aan de slag met repareren.
Jullie support is hartverwarmend |
Johntel |
Geplaatst - 08/03/2007 : 15:11:18 He Geert
Hier een vb zoals ik het heb gedaan op de HD.
1 Folder genaamd: Songs GM & XG Daarin 26 Folders: A >>> Z In Folder A de artiesten of groepen die hun naam begint met A In ABBA dan al hun mid of kar files
Zo kan je veel folders aanmaken.
Succes. 

Muzikale groeten Johnny |
theplayer |
Geplaatst - 08/03/2007 : 09:22:26 Hallo Geert,
Waarschijnlijk heb je in de root van de schijf meer mappen en bestanden staan dan het toegestane aantal. Het beste kun je dit oplossen door de schijf eens te bekijken met de computer. Met de computer kun je dan een map maken: Songs. Daar sleep je alle mappen met midifiles naar toe. Dat zelfde doe ja met een map styles. Daar sleep je alle mappen met styles naar toe. enz enz. Maar het repareren van het huidige probleem zul je met de computer moeten doen. Groetjes,
Frans
n/a |
Geplaatst - 07/03/2007 : 17:07:05 Je kunt beter de mapjes weer onderverdelen in andere mapjes. Zodat je niet honderden mapjes in 1 mapje hebt staan, maar dat je deze met een bepaalde logica verdeeld over veel meer mapjes. Dat houdt het overzichtelijk en voorkomt problemen.
|
n/a |
Geplaatst - 07/03/2007 : 15:09:20 ik heb 40 GB harddisk Ik heb heel veel midifiles er op staan. Ik maak allemaal mapjes met daarin ongeveer 10 a 20 files Ik heb een tyros 2
kan het zijn dat ik het aantal mapjes overschreden heb ! |