O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Flamingoboy |
Geplaatst - 10/03/2007 : 02:09:00 hoi
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de balance instellingen op te slaan.
voorbeeld:Bij het aanzetten van de tyros staan de volumes van de song,style en mpad op 100.Graag wil ik dat de volume van de song op 80 blijft staan en onthoud
gr Johan |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Flamingoboy |
Geplaatst - 23/03/2007 : 17:37:12 Ja dat kan zeker als een regisstratie maar dan ben je even ver.Dan moet je toch eerst de gegistratie oproepen en dan kun je net zo goed even de balance goed zetten bij het opstarten van de T2.
Je moet ergens in de fabrieksinstellingen kunnen komen op 1 of andere manier.Het is toch te gek voor woordfen dat dit in zo'n modern keyboard niet in te stellen is.
Hetzelfde geld voor de HDR die staat bij het opstarten altijd op 85 en moet toch ook aan te passen zijn.
gr johan |
thomusic |
Geplaatst - 23/03/2007 : 10:20:24 quote: Originally posted by Flamingoboy
hoi
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de balance instellingen op te slaan.
voorbeeld:Bij het aanzetten van de tyros staan de volumes van de song,style en mpad op 100.Graag wil ik dat de volume van de song op 80 blijft staan en onthoud
gr Johan
jawel sla je instellingen op in een registratie en ga vandaar verder werken let wel op wat je aanvinkt in de reg
sukses
thomusic@home.nl |
Kieley |
Geplaatst - 22/03/2007 : 07:26:45 Jaaaaaa, dit zou ik ook wel eens willen weten. Ik kamp hier ook al een tijdje mee.
Groet, Kieley |