O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ruudje |
Geplaatst - 18/03/2007 : 11:05:20 hallo allemaal
ik krijg het maar niet voor elkaar om aan een registratie audio tegelijkertijd toe tevoegen. wat doe ik verkeerd of wat heb ik niet goed staan of aan staan? kan iemand mij dat vertellen?
b.v.d. ruudje |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 18/03/2007 : 22:46:39 Hallo Ruudje,
Als je een wave onder je multipads wilt zetten, moet je eerst die wavejes in een voice zetten. Dit kun je doen met digital voice creator, zodat je ieder waveje onder een verschillende toetsen hebt zitten.(Zoals bij de SFX-voice) Daarna moet je een multipad aanmaken. Hierbij moet je een opname maken met de gemaakte voice. Je kunt dan volstaan met één toets waar je je waveje onder gezet hebt. Dat doe je dan voor ieder pad. Het is dus wel mogelijk, maar wel bewerkelijk. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
tyros2 |
Geplaatst - 18/03/2007 : 16:16:27 Hoi Ruudje Je wilt ze onder de pad's zetten. Ik heb daar geen ervaring mee. Ik zet de wave bestanden op de hd en wanneer het wave bestand moet gaan spelen dan druk ik op 1 van mijn pedalen waar ik de opdracht aan gegeven heb om het juiste bestand af te spelen. Maar misschien is ook wel een goeie oplossing om dit onder de pad's te doen. Ik ga er eens even mee aan de gang. Grt Henk
|
ruudje |
Geplaatst - 18/03/2007 : 14:56:02 ja i.d.d ik wil tijdens het spelen onder mijn 4pads wave bestandjes zetten die ik dan kan laten mee lopen. maar ik ben bang dat ik toch iets over het hoofd zie ,of ben wat vergeten aan te zetten.
groetjes ruudje |
tyros2 |
Geplaatst - 18/03/2007 : 13:16:45 Hallo Ruudje. Wat bedoel je precies?? Wil je een wave bestandje laten afspelen tijdens je spel? En heb je het bestandje op de hd staan? Dan moet je tijdens het saven wel zorgen dat de hd aangevinkt staat.(registratie saven) En je moet dan ook wanneer je een pedaal hebt aangesloten de T2 opdracht geven om dit bestand af te spelen wanneer jij dat wilt. Laat ons iets meer weten zodat we je kunnen helpen. Grt Henk |