Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 2 loopt "vast"

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Kieley Geplaatst - 22/03/2007 : 07:13:05
Beste Tyros 2 Fans,
Ik heb een heel erg vreemd probleem. Mijn Tyros 2 loopt soms vast bij het afspelen van midifiles. Eerst dacht ik dat het aan mij lag omdat het alleen bij twee zelfgemaakte midifiles gebeurde maar daarna gebeurde het uiteindelijk ook bij een midifile van TMF. En dat zijn toch Tyros 2 midifiles. Het is vooral heel erg hinderlijk als je op het podium staat en je het zojuist de tent op z'n kop gezet. pffff.
Heeft iemand hier misschien ook ervaringen mee? Of weet iemand misschien waar het aan ligt?

Groet, Kieley.
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
thomusic Geplaatst - 22/03/2007 : 13:34:33
haal je files even door ps ruti OOk al zijn ze van tmf
DAN pas bewerken
heb er tot op heden geen last van gehad als ik er last van zou krijgen vliegt ie er ook meteen uit

thomusic@home.nl
Heiko Geplaatst - 22/03/2007 : 12:21:16
quote:
Originally posted by Jackyboy

het geluid wordt met veel echo weergegeven,alsof het in een grot hal gespeeld wordt. Ook als je hem opneemt naar een WAVE veranderd er niets.
Is dit op een of andere manier bij te sturen ?

Bij een nieuwe midi luister ik een paar seconden. Klinkt het hol zoals jij ook omschrijft zet ik bij tabje effects de galm van alle kanalen op "10 voor 12" Daarna luister ik opnieuw en ga ik verder alles verfijnd afstemmen.
Grtz, Heiko (sr, voor Bert )
Jackyboy Geplaatst - 22/03/2007 : 11:24:10
Wat ik wel vind is dat als je een midifile laad en daarna afspeeld het er niet mooier op wordt, het geluid wordt met veel echo weergegeven,alsof het in een grot hal gespeeld wordt. Ook als je hem opneemt naar een WAVE veranderd er niets.
Is dit op een of andere manier bij te sturen ?

Jack
thomas Geplaatst - 22/03/2007 : 07:37:35
Dit is een bekent probleem
Ik heb het ook meegemaakt en het is zeker niet leuk, zeker niet op een optreden
Bij mij is er een fout geconstateerd in de T-2
Dit is inmiddels verholpen maar er doen zich nog steeds problemen voor
Ik heb een stil vermoeden dat de T-2 problemen heeft om sommige midifiles fatsoenlijk af te spelen !
Het is gewoon k.l.o.t.e.n. en dit voor zo'n toestel in 2007 waar de technic al veel verder staat dan hetgene wat er in T-2 is ingebouwd, dit is gewoon jaren 90 kwa software
Ik begin een hekel te krijgen aan die T-2
Er is vanalles mis met dit toestel
Nu neem ik midifiles op , op een minidisc, geen problemen meer
Thomas

groeten thomas

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000