O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 22/03/2007 : 14:10:18 Wie weet raad,ik heb nl mijn custom voices die zijn ingeladen in m ijn tyros gecopieerd naar een stick en wil deze nu overzetten op een andere tyros2,maar dit lukt me niet zelfs niet als ik volgens de handleiding tewerk ga,wat doe ik verkeerd???Er zit in die tweede tyros wel een HD?wie helpt mij aub?ROMANTIKO |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 05/04/2007 : 16:29:09 hoi Henk,tweede tyros is momemteel niet beschikbaar,dus kan ik het niet uitprobereb maar ik denk dat het aan het geheugen zal liggen,van zodra ik iets meer weet laat ik het weten,groetjes ROMANTIKO |
tyros2 |
Geplaatst - 30/03/2007 : 15:16:26 Hallo Romantiko. Hoe gaat het met de Custum Voices Is het gelukt met het laden. Laat even van je horen hoe e.e.a.is opgelost en waar het probleem zat. Op die manier kunnen we er wat van leren.
Groetjes Henk |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 23/03/2007 : 20:21:51 hartelijk bedankt FRANS,groetjes ROMANTIKO |
theplayer |
Geplaatst - 23/03/2007 : 14:10:19 Hallo Riko,
Jammer, ik dank dat ik het te mooi heb gemaakt voor sommige computers. Ik had de site zo ingesteld dat de subpagina's FullScreen geopend werden. Helaas, WindowsXP denk dat het een PopUpPagina is en houdt hem dan tegen. Zelf heb ik er geen last mee, maar met sommige instellingen van huidige programma's wordt het geblokkeerd. Ik heb het dus maar weer veranderd.
Oke, nu je vraag. Druk op: VoiceCreator; Druk op: Custom Voice Bank Edit Druk op: Property Kijk onder: Total
Daar staat dan: 256 of 512 of 1024 Daaraan kun je zien hoeveel geheugen er in zit. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 23/03/2007 : 12:50:39 hallo Fransje,hoe kan ik zien op tweede tyros hoeveel en of er wel dimmgeheugen is?? Ik heb al verschillende malen geprobeerd om op jou site te geraken maar lukt niet meer?spijtig groetjes RIKO |
theplayer |
Geplaatst - 23/03/2007 : 12:20:40 Hallo Romantiko,
Ik denk dat het verstandig is om eerst eens te kijken naar het geheugen in de tweede Tyros. Kontroleer eens hoeveel geheugen er vrij is. Als er wel dimm's zijn geplaats, kijk dan eens of ze goed geplaatst zijn. (aandrukken tot ze klikken) Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 23/03/2007 : 11:45:18 hallo Henk ik heb alles gedaan zoals je mij netjes hebt uitgelegd,maar wanneer ik dan de stick in tweede tyros steek en dan via voice creator ,maar wanneer ik dan assign indruk en ok danword er telkens gemeld:memory error en kan de voice niet ingeladen worden,sorry misschien heb ik iets verkeerd gedaan?groetjes ROMANTIKO |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 22/03/2007 : 20:34:20 hartelijk bedankt voor de moeite Henk,ik probeer het even uit,als het mij gelukt is laat ik het je weten,groetjes RIKO ROMANTIKO |
tyros2 |
Geplaatst - 22/03/2007 : 20:23:46 Hoi Romantiko. ik begreep je niet helemaal maar ik heb het voor je uitgezocht. 1 Ga naar Voice Creator 2 Dan knop E Library Save Selecteer dan de voices die jij op je stick wilt zetten.(zwart maken) Druk dan onder aan je scherm op de onderste 7 OKE ga dan naar tabblad USB Dan de onderste 6 SAVE Dan kun je een naam geven maar hoeft niet Druk dan op OKE Je krijgt dan een scherm waarin je moet kiezen kies ALL DATA knop F. Dan worden de door jou geselecteerde voices op de de stick gezet. Als je dan op je stick zou kijken via de pc dan zie je TVN bestanden en 1 TVI bestand. Nu kun je deze laden in een andere T2 m.b.v voice Creator en dan Library Load kies dan weer tabblad USB en dan verschijnt de naam van de door jou gesavede voices. Succes Henk |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 22/03/2007 : 19:43:24 Beste Henk,neen het zijn de klanken van de SOUNDPACKS zoals:engelcd,altosax,lambert atlantis enz...,deze heb ik allemaal in mijn tyros ingeladen en kan ze dus ook gebruiken zonder probleem,maar mijn vraag was eigenlijk kan ik deze klanken overbrengen naar een andere tyros2??? |
tyros2 |
Geplaatst - 22/03/2007 : 19:05:48 Hoi Romantiko. De voices die je op je stick hebt gezet zijn dat de voices van het Alpen pakket? Zo ja dat moet je deze map op de HD/T2 zetten. Want als je dat niet doet en je verwijderd dan weer de stick dan kan de T2 ze niet meer laden/zien. Als het losse voices zijn dan moet je dan moet je ze laden met INDIVIDUAL LOAD laden dus stuk voor stuk. Als het de voices zijn van het Alpen pakket dan zou dat een complete map moeten zijn. Als je die map opent op je pc dan staan daar allemaal TVN bestanden in en 1 TVI bestand, dit is een soort besturingsbestand zonder dit kan de T2 ze niet laden met LIBRARY LOAD wat natuurlijk sneller is omdat dan alle voices ineens worden geladen. Grt Henk |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 22/03/2007 : 18:36:19 wat het gemakkelijkste is ,Henk bedankt voor de vlugge reactie |
tyros2 |
Geplaatst - 22/03/2007 : 16:26:09 Hoi Romantiko. Wil je ze 1 voor 1 laden of als Library ??? Grt Henk. |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 22/03/2007 : 14:50:14 hallo Henk,wordt ff moeilijk voor mij??wat zijn tvn en tvi bestanden,sorry ben maar leek met deze toestanden RIKO |
tyros2 |
Geplaatst - 22/03/2007 : 14:48:46 Sorry Mensen Mijn Engels is niet mijn sterkste punt dat is jullie misschien al wel opgevallen Ik bedoelde natuurlijk "LIBRARY LOAD"
Grt Henk |