O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
René |
Geplaatst - 23/03/2007 : 20:34:03 Onlangs heb ik een Yamaha Tyros 2 compleet en met Stage Pass 500 speakers gekocht puur en alleen om thuis te spelen...... Geweldig! Alleen het volgende als op de Hard Disk audio is weggeschreven bv. via Wav import ... of een map gemaakt waarin een eigen spel is opgenomen en daarna men deze eventueel weer wil verwijderen is dit niet mogelijk (als je delete folder kietst). Hij geeft dan de melding "Cannot continue this operation because this folder contains a file using by the Hard Disk Recorder"
Hoe is dit wel te verwijderen ??? Een mail aan Yamaha leverde helaas geen reactie op. |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
René |
Geplaatst - 23/03/2007 : 23:11:58 Hallo Frans,
Supersnelle reactie en nog het goede advies ook! De files die ik kwijt wilde heb ik kunnen verwijderen.
Mijn hartelijke dank hiervoor!
Inderdaad in dit geval zijn jullie beter dan Yamaha !
René |
theplayer |
Geplaatst - 23/03/2007 : 21:00:06 Hallo René,
Zo zie je maar weer dat wij beter zijn dan Yamaha.(hahahahahha) De fout zit 'm in het feit dat je een file wilt weggooien die geselecteerd is. Zorg er dus voor dat je geen of een andere file kiest dan die verwijderd moet worden. Druk dan op delete, selecteer dan de files die verwijderd moeten worden. (denk er aan de goeie file te deselecteren) Druk op OK en weg is de zaak. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |