O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
lnwortel |
Geplaatst - 07/05/2007 : 19:16:59 Als ik bepaalde klanken wil wijzigen door bijv meer reverb er aan toe te voegen, dan kan ik deze klank op mijn HD bewaren met een nieuwe naam. Maar ik kan de wijziging ook vastleggen in een registratie. Ik vraag me af wat handiger is en hoe jullie dat doen Voor suggesties sta ik altijd open Louis |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
guyske |
Geplaatst - 17/05/2007 : 09:42:55 Weghalen die rommel en bannen de persoon die dit plaatste.
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
Typhoon |
Geplaatst - 17/05/2007 : 08:43:18 LET OP!!!!!! ALS JULLIE GEEN ROTZOOI OP DE COMPUTER WILLEN DAN DE LINKS DIE SNIPERIDZ HIER HEEFT NEERGEZET NIET OPENEN. GROETJES TYPHOON Play with your hart, and it feels good. |
lnwortel |
Geplaatst - 07/05/2007 : 20:17:53 Heiko, Bedankt voor je reactie. De meeste deed ik inderdaad in de registratie. Behalve een aantal instrumenten (zoals gitaar), bewaarde ik extra op mijn hd met specifieke instellingen. En inderdaad soms moest ik daarbij toch weer eea aanpassen Ach we zijn nooit te oud om te leren groetjes Louis |
Heiko |
Geplaatst - 07/05/2007 : 19:42:23 Hoi Louis, Ik leg dit gewoon vast in mijn registraties, dan hoef je het maar één keer te doen. Ik bedoel, een registratie moet je tóch maken. Terwijl je daar mee bezig bent hoor je meteen hoe het totaalplaatje gaat klinken. Mischien heb je voor een andere song bij hetzelfde instrument weer minder galm nodig. Wanneer je steeds de klank van het instrument aanpast zou je wel een heleboel "andere" instrumenten krijgen...ja toch? Dus net als in een echte studio, de mix maakt het totaalplaatje af, niet het instrument zelf. Snappie? ...tuurlijk!  Suc6 Grtzz, Heiko |