Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Genos improvisaties door Joost (36 min)

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
maartenb Geplaatst - 28/10/2017 : 20:45:12
Joost (Keyboardplayer) heeft het Genos shop model van een winkel te leen en heeft 36 min gestreamd van zijn improvisaties.

Hij gaat door vele styles en klanken heen.

Het kijken waard!

Maarten
7     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
QuiRobinez Geplaatst - 01/11/2017 : 19:22:33
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soneg

Joost heeft een verbeterde versie geplaatst die de Genos recht doet , geluids opname is nu Top

https://youtu.be/Yv2ErfRRuR8

echt een geweldige gebruikers demo, laat heel goed horen wat je in huis gaat halen. De stijlen zijn echt erg goed gemixed kwa sound vind ik.

Ik ben niet over alle sounds even enthousiast, bijvoorbeeld de viool in het thema van schindlers list vind ik niet echt geweldig, maar dat hou je toch in elk keyboard zitten er altijd wel sounds bij die je niet helemaal aanspreken. Ook de keus om in elke EDM style de supersaw te gebruiken (altans in elke edm stijl demo hoor ik dezelfde supersaw sound nu) vind ik niet helemaal passen.

Maar dan heb je het over een paar kleine momenten in deze hele demo en dat is puur een smaak kwestie. Maar voor de rest, echt geweldig die sound, hoogtepunt vond ik het style arrangement en bijbehorende vocal sounds (eigenlijk alle sounds) van de style op 2 minuten, echt fantastisch.

laakies Geplaatst - 01/11/2017 : 18:57:10
Super demo
hier wordt ik vrolijk van.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61
PA: 2 x LD-Systems Maui 5

Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Soneg Geplaatst - 01/11/2017 : 15:37:29
Joost heeft een verbeterde versie geplaatst die de Genos recht doet , geluids opname is nu Top

https://youtu.be/Yv2ErfRRuR8

Soneg

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers (en binnenkort de Genos)
QuiRobinez Geplaatst - 30/10/2017 : 16:29:50
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maartenb

Joost schrijft dat het Aux Out niveau van de Genos hoger is dan van zijn Tyros 4. Daarom overstuurt het signaal af en toe. Hij baalt er zelf gigantisch van, want hij kwam er pas achter toen hij klaar was.

Maarten

dat verklaart een hoop dan, want er zijn behoorlijk wat user videos van de genos inmiddels waarbij het signaal behoorlijk overstuurt.

Deze video geeft wel een hele goede indruk van de Genos vind ik overigens.

1 ding dat mij opvalt in de meeste Genos demos tot nu toe is dat de stijlen echt geweldig klinken nu, je kunt overduidelijk horen dat de stijlen op een andere manier afgemixt zijn (meer naar de huidige tijd toe en beter op elkaar afgestemd) en de drums zijn kwa sound onvoorstelbaar goed en tillen de hele style naar een compleet nieuw niveau.

ik kan me voorstellen dat de tyros gebruikers dit een geweldige workstation gaan vinden nu de gebruikers demos in behoorlijke aantallen online aan het komen zijn en goed laten horen waar de Genos toe in staat is.
maartenb Geplaatst - 28/10/2017 : 21:11:08
Joost schrijft dat het Aux Out niveau van de Genos hoger is dan van zijn Tyros 4. Daarom overstuurt het signaal af en toe. Hij baalt er zelf gigantisch van, want hij kwam er pas achter toen hij klaar was.

Maarten
Soneg Geplaatst - 28/10/2017 : 21:08:09
Hij speelt "lekker weg' , geluid is idd iets vervormd/overdrive
Geeft wel een goede indruk van de Genos .
Kon vandaag helaas niet kijken bij de demo's van oostendorp , volgende week in Zwolle kijk ik naar uit

Arno

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers (en binnenkort de Genos)
T-Rossie Geplaatst - 28/10/2017 : 20:52:19
Alleen jammer dat het geluid af en toe behoorlijk uit de 'bocht' vliegt en zwaar vervormt. Voor de rest laat hij goed zien wat de Genos kan..... terwijl hij er voor de eerste keer op speelt

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000