O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
T-Rossie |
Geplaatst - 07/11/2017 : 23:45:56 Na een aantal 'moeilijke weken' (zonder keyboard) is mijn Genos aangekomen.
Werkelijk alles klinkt veel beter dan op de Tyrossen... vrijwel ademloos probeer ik zo veel mogelijk te beluisteren/bespelen.
Sommigen noemden de Genos een 'beest' en dat is hij inderdaad. Overzetten van styles en registraties en midifiles gaat zeer eenvoudig en snel, nog geen problemen : alles werkt!
Nu Genos in mijn studiootje staat wordt pas écht duidelijk welk kwlaiteits instrument Yamaha heeft geproduceerd.
|
10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 09/11/2017 : 22:19:55 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wouter1972
@Frans, is er nog wel plaats voor de Genos op je website tussen alle Tyrossen? ;-)
Hallo Wouter,
Daar moet ik nog eens heel goed over nadenken, want dat is een hoop werk. Ik ben tegenwoordig niet zoveel meer thuis, dus het moet allemaal maar "even" tussendoor. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Wouter1972 |
Geplaatst - 09/11/2017 : 21:30:17 @Frans, is er nog wel plaats voor de Genos op je website tussen alle Tyrossen? ;-) |
Audyaplayer |
Geplaatst - 09/11/2017 : 21:17:10 Heb de stap toch gemaakt,hem hem vandaag opgehaald en ben hem nu aan het ontleden.Waarom dan toch de stap?Ben altijd blindelings mee overgegaan met de Tyros serie,en heb de T5 goed verkocht,al is ie 3 jaar intensief gebruikt,verdien er mijn brood mee,stilstaan is achteruit gaan is mijn motto.En hij zal heus wel beter klinken dan de T5,anders breng je geen opvolger uit. |
johanleo |
Geplaatst - 08/11/2017 : 17:22:03 Proficiat met de snelle ontvangst van de GENOS. Bij overnemen van Tyros registraties: gebruiken deze registraties dan nieuwe styles en voices, of zijn het nog de Tyros voices?
johan |
theplayer |
Geplaatst - 08/11/2017 : 17:12:26 Vanmorgen mijn exemplaar cpl met boxen en standaard mogen halen. Ben heel blij met mijn aankoop. Temeer daar ook alle registrations uit de Tyros 5 perfect werken. Verder ben ik nog niet gekomen, want je valt van het een in het ander. Ook de registersequence neemt ie feilloos over. Kortom, jammer dat ik vanavond weg moet. Morgen weer verder. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Ronny |
Geplaatst - 08/11/2017 : 04:33:57 Proficiat jongens en heel veel speelplezier met de Genos . Het doet goed te horen dat je geen problemen hebt om de regs van de T5 te gebruiken in de Genos . Muzikale groeten, Ronny |
laakies |
Geplaatst - 08/11/2017 : 02:22:29 Da's al snel zeg dat je de Genos nu al in huis hebt staan. Veel speel plezier alvast, en denk eraan op tijd naar bed hé
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 PA: 2 x LD-Systems Maui 5 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
BradgeMusicTube |
Geplaatst - 08/11/2017 : 00:41:18 Dat is snel! Gefeliciteerd heren, veel speelplezier gewenst :) |
Soneg |
Geplaatst - 08/11/2017 : 00:09:46 Ik heb hem vandaag ook mogen ophalen , helemaal te gek
Soneg
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers (en binnenkort de Genos) |
QuiRobinez |
Geplaatst - 08/11/2017 : 00:00:24 Gefeliciteerd! |