O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
BenvdH |
Geplaatst - 23/12/2017 : 10:41:18 Zonder ervaring van een Tyros ben ik van een Yamaha Electone EL-90 overgestapt naar een Genos. Vanaf half november heb ik een Genos en ben heel blij met dit instrument. Via mijn EL-90 was ik gewend om met midi files te werken in combinatie met boeken. Dus voorgeprogrammeerde registraties en sequencers. De registraties worden automatisch overgeschakeld. Nu kan ik zelf het één en ander programmeren, maar ik weet dat dit via de Tyros is te vinden. En als er kosten aan verbonden zijn is dat geen probleem. Nu heb ik via YouTube het één en ander gezien, maar ik weet niet of dit eigen gemaakte registraties zijn of iets dat te koop is. Gewoon een voorbeeld was een mooie registratie van Wonderful land vd Shadows. Er zijn vast mensen die mij kunnen helpen.
Groet, Ben |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
johanleo |
Geplaatst - 23/12/2017 : 17:06:58 Ben, Welkom op het forum! Twee zaken zijn belangrijk: 1. Je kiest een style, doet eventueel aanpassingen (tempo,...) en slaat dit op in een registratie. 2. Klaargemaakte registraties vind je in een musicfinderbestand (.MFD). Bij de Tyros was dat al "inbegrepen", bij de Genos moes je dat zelf laden.
ALs je geen .MFD bestand hebt: je kan een kopietje van het mijne bekomen: stuur maar een mailtje (johan.lennik@telenet.be)
Veel succes en plezier met je Genos: het zal een openbaring zijn!
johan |
|
|