O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
mr. M.W. |
Geplaatst - 22/01/2018 : 16:10:14 Hallo,
Even een vraag. Toen ik de Tyros 5 nog had kon je in het scherm zien als je een liedje speelde in de hoeveelste maat je speelde. Dit was erg handig want als je dan iets in de sequencer via step recording wilde programmeren wist je in welke maat dat moest. Bij de Genos krijg ik dit niet voor elkaar, mits ik eerst het hele liedje realtime opneem en dan via de knop SONG kijk in de hoeveelste maat ik dan ben, maar dat moet toch eenvoudiger kunnen lijkt mij.
Dus....de vraag is......Is het mogelijk om ergens te zien in de hoeveelste maat je op een bepaald moment speelt ?
Groet,
Mario |
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
BramvT |
Geplaatst - 29/01/2018 : 19:10:15 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Willen jullie ook het boek van "de kleine waarheid" lezen op de Genos? Misschien kan dat er ook nog wel bij. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite
Tsja....ik verbaas mij er al over dat men op de NAMM 2018 niks zei over dat je op de nieuwe PSR s975 geen Sport-1 kunt kijken (misschien later met een update?)
|
Soneg |
Geplaatst - 27/01/2018 : 15:24:16 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door corvdh
Octave +1 -1 en transpose zou ik ook graag terug in het hoofdscherm willen hebben.
Cor, Als je in Asignable in de Home shortcuts Temp en Transpose zet , kan je , je transpose instelling op je home screen bekijken .
Arno
Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors |
Heiko |
Geplaatst - 27/01/2018 : 13:32:52 Aaaaah.... gelukkig is de humor weer terug op dit forum!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
richard001 |
Geplaatst - 27/01/2018 : 12:47:44 Aan de rechter zijkant is trouwens ook nog net wat ruimte voor een biertap.
Gr. Richard |
theplayer |
Geplaatst - 26/01/2018 : 17:05:05 Willen jullie ook het boek van "de kleine waarheid" lezen op de Genos? Misschien kan dat er ook nog wel bij. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
corvdh |
Geplaatst - 26/01/2018 : 15:00:07 Octave +1 -1 en transpose zou ik ook graag terug in het hoofdscherm willen hebben. Er is bovenin het scherm nog een strookje vrij (links naast tijd) om deze info te plaatsen.
Geplaatst - 25/01/2018 : 13:57:03 Ik hoop dat het met de aankomende update toe gevoegd wordt aan het hoofdscherm.
Zo niet, dan is het het handigst het te melden bij Yamaha support.
Maarten |
vlbrgt |
Geplaatst - 23/01/2018 : 17:08:53 Ben het eens met Mario : dit moest volgens mij in het hoofdscherm aanwezig zijn, zonder andere schermen te moeten openen. Maakte hier vaak gebruik van om bvb een stijl intro te starten en te zien hoeveel maten hij speelde. Dit kan niet met score of lyrics zichtbaar gemaakt worden. Misschien (hoop ik) wordt dit wel toegevoegd in de komende update.
Mvg Etienne
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music. |
richard001 |
Geplaatst - 23/01/2018 : 12:32:55 Even de Score aanzetten. (Text of Lyrics kan ook)
gr. Richard |