O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Jodecra |
Geplaatst - 09/02/2018 : 20:47:50 Hallo,
kan iemand mij helpen? Ik wil dikwijls de inhoud van een welbepaalde registratiegeheugenknop, b.v. nr 1, kopiëren naar de registratiegeheugenknop nr. 1 in een andere registration memory bank-bestand. Is dat mogelijk in de Genos?
Jodecra |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Jodecra |
Geplaatst - 11/02/2018 : 11:18:17 Beste forumcollega's,
Dank voor uw snelle reacties.
Ik heb de oplossing van Eddy geprobeerd en dat lukte wonderwel. Schitterend, beste Eddy.
Met de YRM-oplossing van Wim heb ik het bijgevolg nog niet geprobeerd.
hartelijk dank, Eddy.
Johan |
tyro |
Geplaatst - 10/02/2018 : 19:02:42 Het snelste is zoals Eddy voorstelde.
Groeten, Wim |
Wim ter Schiphorst |
Geplaatst - 10/02/2018 : 18:02:35 Kan volgens mij het snelste gedaan worden met YRM Yamaha Registration Manager. is een freeware programma van de Canadees Murray A Best.
Is gratis te downloaden van Psrtutorial.com of van www.styles-24.de Ga naar item freedownloads.
Ook staan daar instructie videos. Bekijkt die eerst en vindt uit of het iets voor je is. Programma heeft ook een engels handboek. |
eddy vanzee |
Geplaatst - 10/02/2018 : 09:52:42 ik heb het volgende geprobeerd en dit schijnt te lukken: -de REG-bank geladen en op de gewenste knop gedrukt; -rechtstreeks (zonder afsluiten van eerste REG-bank) een andere REG-bank geladen; -in de nieuwe REG-bank. NIET op een REGknop gedrukt ! -gedrukt op [Memory] en de gewenste REG-knop in de nieuwe REG-bank; -deze nieuwe REG-bank opgeslagen. VrGr eddy vanzee |