O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Geert005 |
Geplaatst - 05/03/2018 : 19:26:51 Hoe zou het komen als ik een Style bewerk op mijn Genos BV: La Paloma en gebruik maak van de Reg.nummers van 1-10 en perfect werkt. Deze dan save op een stick. Maar dan toch deze wil saven op mijn User van de Genos. Ik een totaal andere style te horen krijg en mijn Reg nummers ook niet meer heb? Ook de drums zijn veranderd ook al zie ik mijn La Paloma staan bij de user van de Genos! Steek ik de stick er terug in werkt alles perfect! Heeft dit te maken met de "FREEZE" knop? Die ik eigenlijk nooit gebruik (ten tijde van mijn Tyros 5) Ik heb echter nooit goed begrepen waarvoor deze dient? |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Geert005 |
Geplaatst - 07/03/2018 : 18:09:11 Dank jullie wel voor de nodige uitleg, ik heb intussen al wat bijgeleerd. |
Wim ter Schiphorst |
Geplaatst - 07/03/2018 : 00:02:00 Voor degenen die veel regs hebben en de directory verwijzigingen willen veranderen is "Yahama Registratie Manager" van de Canadees Murray Best een uitstekende Tool. Is freeware. En dit programma kan nog veel meer dingen. Zit een engelse en duitse handleiding bij. Voor de nieuwsgierige zogenaamde Lernvideos staan op de website van www.Styles-24.de. Ga naar "freedownloads YRM en Tutorial zum YRM 5.1
In LVi en LV2 wordt uitgelegd hoe je een pad link kunt veranderen. Zoals het onderwerp in deze thread. |
eddy vanzee |
Geplaatst - 06/03/2018 : 09:41:01 zoals Wim reeds meldt, heeft alles te maken met de "paden" (koppelingen) naar de in de registratie gebruikte items. Wanneer je de "koppelingen" maakt naar de items (style, midi,;..) op de USB-stick, die een andere stationsletter heeft dan de USER zal het niet meer werken als je de items verplaatst naar de USER zonder de registratie opnieuw aan te passen met koppelingen naar de USER. Indien je mij een mailtje stuurt zal ik je er een terugsturen met in bijlage een tekstbestand met handleiding en duiding voor het maken van registraties. Wanneer je "Freeze" gebruikt "bevries" je de in "Freeze" AAN-gevinkte instellingen zodat deze niet wijzigen bij het oproepen van bvb. andere registraties. VrGr eddy vanzeee |
Wim ter Schiphorst |
Geplaatst - 05/03/2018 : 23:57:12 Heeft dat niet iets te maken met de directory (pad verwijzing). Bijvoorbeeld voor de USB stick. I:\xxx\xxxx En als je de inhoud van de stick op de user copieert vandaar gaat zoeken naar I:/xxx/xxx Denk als je de reg oproep en deze dan opnieuw opslaat op de user het wel zal werken?
|