O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
dombo_18 |
Geplaatst - 24/03/2018 : 19:16:01 Hallo allemaal, Als ik een midi inlaad en naar de score gaat dan staan daar een heleboel kruisen en mollen in Terwijl vroeger op de tyros 4 dit niet het geval was, Ik snap dat je het kan verzetten door op die knop met die noot en streepjes te drukken (weet ff de naam niet ) Maar hoe kan ik voorkomen dat telkens, dat ik een midi wilt spelen, ik dit steeds weer moet veranderen ? er zit zo,n mooie functie op de genos dat je snel van de ene naar de andere song kunt,maar als je dan steeds die score moet veranderen ,dat vind ik toch niet zo handig. Maar misschien dat jullie meer uit het boek kunnen halen dan ik ,hoe dit op te lossen is gr Paul
make love no war |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
dombo_18 |
Geplaatst - 26/03/2018 : 17:34:15 Ik heb bij de songsettings ontdekt dat je hem bij channel kan instellen op spoor 4 zodat ie die altijd kiest ,omdat mijn midi,s vaak op 4 de songlijn hebben ,ben ik toch een beetje uit de brand Dus dan moet ik via score minder instellen Ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben m vr gr Paul
make love no war |
vlbrgt |
Geplaatst - 25/03/2018 : 13:53:51 Paul,
In de midi file staat er meestal een 'Key signature' event. Dit bepaald mede hoe de score op je scherm verschijnt. Misschien heb je de midi file getransponeerd, maar heb je de 'key signature' niet gewijzigd.
Mvg Etienne
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music. |
|
|