O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
PSchmidt |
Geplaatst - 12/08/2018 : 22:56:39 Hallo, Ik had met succes een expansion pack geinstallerd. maar om de een of andere reden kan ik niet meer bij expansion voices, wel de styles. Opmieuw installeren heeft geen effect. De melding die ik krijg is 'File not found, or file name is inappropriate'. Op de computer gecontroleerd maar alle files zijn aanwezig. Wat gaat er mis?
Gr, Peter |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 14/08/2018 : 17:12:07 Blij dit te lezen Peter! Ik vond op het internet (en ook in het handboek pagina 105) dat de maximale grootte van een backup 3.9 GB mag zijn. Is ie groter dan werkt de Backup functie niet.
In de handleiding wordt daarom geadviseerd om met behulp van de USB connectie met een computer de mapjes te kopiëren omdat daarbij geen limiet is van grootte en/of files.
groet,
Roel |
PSchmidt |
Geplaatst - 14/08/2018 : 16:55:44 Beste Roel, Ik heb de format uitgevoerd en daarna het packed 'Best of Europe terug gezet. Alle mappen en bestanden zijn weer bereikbaar. Daarna heb ik mijn eigen bestanden zoals midi en rgt's weer terug gezet.Dit gaf ook geen enkel probleem. Wat de totaal 'Backup' betreft het volgende, ik heb de part bestanden op de Usb stick in alfabetische mappen geplaats zodat deze mappen niet te groot zijn. Daarna heb ik geprobeerd de Regist New 10700 bestanden in een keer naar Genos te copieren maar dit gaf de melding 'bestand te groot'. Ik heb daarom alle bestanden behalve de part (26 mappen) bestanden gecopieerd en dat ging goed. Een totaal Backup gemaakt is ook gelukt. Vervolgens die 26 mappen ineen keer gecopieerd en dat ging ook prima. Genos gekontroleerd of alles goed werkte geen problemen tegen gekomen. Als laatste geprobeerd een totaal Backup te maken, helaas 'Too many files exist in one folder'? Al deze mappen hebben minder dan 900 bestanden. Lang verhaal maar het werkt weer en die Backup dat gaat ook wel lukken.
Mvg, Peter |
T-Rossie |
Geplaatst - 13/08/2018 : 18:03:25 Peter, Genos kent twee 'soorten' opslag: a. de SSD welke als een harddisk functioneert. (ca. 60 Gig) b. Het Expansion-memory (2 Gigabyte)
Via de computer kun je alleen de inhoud van de SSD bekijken en NIET het expansion flash geheugen.
Genos heeft een strikte (hoofd)mappen structuur en daarin kun je beter niet gaan 'sleutelen' zoals bijvoorbeeld map renamen, verplaatsen of verwijderen. Submappen kan je onbeperkt aanmaken/gebruiken.
Jan (JanBos) heeft dat ook ervaren en bij hem was een Format van de SSD noodzakelijk, waarna het weer prima werkt.
Als je niet meer zaken terug kunt draaien/herstellen, resteert een SSD format en het opnieuw installeren van de registraties + expansionpack met behulp van YEM. (allen te vinden op de Oostendorp Servicestick)
Hopelijk kom je eruit?
Roel
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 13/08/2018 : 16:10:32 Controleer eens in YEM of de gewenste voices allemaal "aan"-gevinkt zijn (groen)
VrGr eddy vanzee |
JanBos |
Geplaatst - 12/08/2018 : 23:24:05 Lijkt op het probleem bij mij maar dat is inmiddels opgelost. Zie aldaar
Alle registers openen voor muziek. |