O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
dombo_18 |
Geplaatst - 12/09/2018 : 09:35:38 Ik heb een midi file waarbij alle 16 sporen in gebruik zijn Dus kwam ik op het idee om 2 sporen te mixen Dus dan heb je source 1 source 2 en destination Nu wil ik source 1 van spoor 1 op spoor 12 zetten en dat gaat Dus ik heb die source 2 niet nodig Maar ik kan source 2 niet uitzetten of de-selecteren ,wat tot gevolg heeft dat ie dat spoor ook mee gaat mixen En dan heb ik ineens heel veel noten meer, die ik niet kan spelen,omdat het niet meer te overzien is In het grote boek kan ik er niets over vinden Dus graag een tip over wat ik niet goed doe
make love no war |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
dombo_18 |
Geplaatst - 13/09/2018 : 08:51:20 Ik heb daar geen programma voor, dus ben bang dat mijn probleem er niet mee opgelost is Je kunt bij de genos jammer genoeg niet een spoor op pakken en later weer terug zetten , Dit zo misschien idd met een pc wel kunnen Het komt ook niet vaak voor dat een midi alle 16 sporen gebruikt ook he maar bedankt voor het mee denken
make love no war |
eddy vanzee |
Geplaatst - 12/09/2018 : 17:56:55 Heb je al geprobeerd via "Copy" ? Mocht het niet werken dan zou ik de midifile in een midibewerkingsprogr. op de PC laden en daarin via de functie notenbalk de gewenste gegevens kopiëren of de ongewenste verwijderen.
VrGr eddy vanzee |
dombo_18 |
Geplaatst - 12/09/2018 : 15:38:08 het zijn 16 sporen die gebruikt worden als ik copy gebruikt moet er een spoor weg en dat wil ik juist niet Heb me al suf gepiekerd maar het moet met mix omdat er een spoor is dat enkel in het begin en bij het eind een paar noten heeft, Daardoor blijf het te lezen met die 2 source erbij word het een puinhoop
make love no war |
eddy vanzee |
Geplaatst - 12/09/2018 : 14:53:32 Probeer eens of het niet beter werkt via "Copy" ipv "MIX", dan heb je maar één "source" en één "destination".
VrGr eddy vanzee |