O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
JanBos |
Geplaatst - 23/01/2019 : 17:55:29 Mijn harddisk van de computer was gecrasht en nu wil ik via Expansion Manager de bestanden die op de Genos in de directory EXPANSION staan weer inladen. Als ik het pakket Christmas, dat ik gratis mocht downloaden, wil importeren krijg ik de volgende mededeling:
If a user verification dialog is then displayed, enter your USER ID and password in order to use purchased packs.
Waar vind ik die gegevens? Ik heb de gegevens van de Genos ingeladen in Expansion Manager
Alle registers openen voor muziek. |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
JanBos |
Geplaatst - 24/01/2019 : 11:06:36 Tino, het is gelukt en dank daarvoor
Alle registers openen voor muziek. |
T-Rossie |
Geplaatst - 24/01/2019 : 10:58:34 Je kunt met YEM nooit de 'weg terug' bewandelen. Alle gekochte pakketten kun je gratis weer downloaden van de Yamaha Musicsoft website.
Het is zeer aan te raden om altijd te zorgen voor een backup van data op bijv. een USB stick en/of externe harddisks. |
JanBos |
Geplaatst - 24/01/2019 : 10:17:48 Beste Tiro, de packs, die ik voor de crash, naar de Genos heb gezonden staan natuurlijk nog wel op de Genos in Expansion. Maar voor toekomstige uitbreidingen moet ik wel alle nu aanwezige packs in EXPANSION ook weer op de YEM hebben staan omdat deze bij een nieuwe uitbreiding gewist zullen worden omdat er wordt geformatteerd.
Alle registers openen voor muziek. |
JanBos |
Geplaatst - 23/01/2019 : 21:49:24 Hoe kom ik op die site
Alle registers openen voor muziek. |
T-Rossie |
Geplaatst - 23/01/2019 : 19:23:17 De inlog gegevens voor de Musicsoft website.
https://eu.yamahamusicsoft.com/customer/account/login/
Je hebt het pakket gedownload en daarvoor moest je ingelogged zijn middels usernaam en paswoord.
Nu ik jouw bericht wat beter lees begrijp ik het niet goed. De Harddisk van de computer is gecrashed.... waarom zou je packs vanaf de Genos erop willen zetten? YEM is juist voor de ándere kant op : Van PC naar Genos. |