O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Jodecra |
Geplaatst - 02/10/2019 : 23:06:47 Mijn probleem is het volgende: ik heb voices in een bepaalde style die ik mooi vind en wens te gebruiken voor andere doeleinden dan die style. Nu zou ik graag bepaalde voices uit die style afzonderen, en de instellingen ervan (R1R2R3L)opslaan in een registratie. Daarna wens ik iets analoogs te doen met voices uit een andere style. Het doel is dan om die bekomen registraties (met voices afkomstig dus van verschillende styles) samen te brengen in één bank.
Hoe kan ik dat best aanpakken?
Jodecra |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 03/10/2019 : 17:55:45 Dag Johan, indien ik het goed begrijp wil je deze voices houden ? Ik zie 2 mogelijkheden. 1-de in het homescherm geladen OTS-voices opslaan of kopiëren naar een reg.bank; 2-de in het homescherm geladen OTS-voices kopiëren naar een map.
VrGr eddy vanzee |
Jodecra |
Geplaatst - 03/10/2019 : 17:23:21 Graag nog een vraag:
Ik heb een enkele registratie, waarin niet alleen de voices LR1R2R3, maar ook de style opgeslagen is. Hoe kan ik de voices van het rechterhand, dus de LR1R2R3, uit deze registratie distilleren? Het gaat dus niet om de voices die vervat zijn in de kanalen van de style (intro, ending, main variatons..), maar wel deze die vervat zitten in de one touch setting.
Dank, Jodecra |
Jodecra |
Geplaatst - 03/10/2019 : 17:09:01 Dag Eddy,
dat is ook mijn ervaring.
beste dank,
Johan |
eddy vanzee |
Geplaatst - 03/10/2019 : 15:18:58 Ik heb dit in het verleden ook al geprobeerd. De gewenste (mooie)voices in de style opgezocht, de instellingen afgeschreven, toegepast op de geïsoleerde voices, met een andere style gebruikt, doch nooit erin geslaagd om de gewenste voices exact te reproduceren. Klinkt nooit zo mooi dan met de originele style. 't moet zijn dat er in de style bepaalde instellingen zitten die ik niet ken.
VrGr eddy vanzee |
T-Rossie |
Geplaatst - 02/10/2019 : 23:43:13 Styles maken in principe gebruik van de standaard sounds en die kun je opsporen via de STYLE CREATOR (MENU 2)
|