O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tont4 |
Geplaatst - 11/10/2019 : 09:11:05 Hallo ik heb een karaoke song die in 3 kruisen staat geschreven,maar de akkoorden staan in mol boven de melodie lijn. als je een nummer maar af aantoe speelt is dit zeer verwarrend, weet iemand misschien hoe dit is te verhelpen. gr.Ton |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
vlbrgt |
Geplaatst - 12/10/2019 : 12:50:10 Ton, het is moeilijk om voor te stellen wat je juist bedoeld. Beste is dat je de karaoke song even per mail verstuurd zodat we kunnen zien wat er zich juist voordoet. Als je mij een PM stuurt via deze site, kan ik je mijn e-mail laten geworden. Ik hoor wel iets.
Mvg Etienne |
Tont4 |
Geplaatst - 12/10/2019 : 11:30:57 hallo dankjewel voor het meedenken maar ik krijg het niet voor elkaar gr.Ton |
Heiko |
Geplaatst - 11/10/2019 : 16:54:17 Hoi Ton, Dat de akkoorden boven de tekst staan dat klopt. Wat het weergeven van de verkeerde akkoorden betreft: Je moet eerst alle transpose (master, song en keyboard) op 0 zetten. Ik heb geen Genos, dus ik weet niet waar/hoe je dat instelt, maar daar moet je in ieder geval beginnen en kijken hoe de akkoorden dan worden weergegeven. We horen het wel
grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
Tont4 |
Geplaatst - 11/10/2019 : 13:01:24 hoi Eddy nog een aanvulling de akkoorden staan boven de tekst geschreven gr.Ton |
Tont4 |
Geplaatst - 11/10/2019 : 12:55:17 hallo Eddy het lukt nog niet. boven het noten schrift staat bv een DmolM en er moet eigenlijk Fis zijn ik snap niet als het muziek stuk in drie kruisen staat er een mol staat geschreven dit is erg verwarrend met spelen,kan dit ook in mixmaster gr.Ton |
eddy vanzee |
Geplaatst - 11/10/2019 : 09:51:17 Suggestie: in MixMaster kan men naar believe akkoorden invoegen/wijzigen/verwijderen of eventueel via transpose
VrGr eddy vanzee |