O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
peter65 |
Geplaatst - 30/12/2019 : 13:04:49 dag allemaal. hoe kan ik de tremmelo van de joystick via een extra voetpedaal bedienen ?
alvast ieder bedankt en gezond 2020
gr peter |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 31/12/2019 : 11:20:06 Peter, ik denk dat je dan via dezelfde weg als beschreven in mijn eerste antwoord moet kiezen voor "Modulation+" ipv "Pitch Bend", staat op dezelfde pagina net onder "Pitch Bend"
VrGr eddy vanzee |
peter65 |
Geplaatst - 31/12/2019 : 10:41:10 nee.Eddy, ik bedoel als je de joystick naar voren druk hoor je vibrato voor de gitaar,en dit wil ik via een voetpedaaltje bedienen
gr peter |
eddy vanzee |
Geplaatst - 30/12/2019 : 16:22:44 Dag Peter, bedoel je de "Pitch Bend" ? Te bedienen via een "Expression"-pedaal event."Yamaha FC7". Instellen op Genos : Menu1 > Assignable > eventueel "Foot Pedal3" >druk veld "Foot Pedal3" >in verschijnend scherm > in kolom "Category" > druk "Voice" >in kolom "Function" op pagina 3 > druk "Pitch Bend"
Onderaan in het scherm "Assignable" kan men nog aan-vinken waarop het effect moet ingrijpen (Left,R1,R2,R3) en tevens kan men kiezen of de klank op-of neerwaarts (Up/Down) moet gaan alsook de mate (Range) van het effect.
Ik wens je ook een gezond en muzikaal 2020.
VrGr eddy vanzee |