Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
QuiRobinez
Geplaatst - 24/01/2020 : 20:32:58 Song: Above and Beyond - Small Moments Like These
Hierbij een cover waarin ik de yamaha Genos en de virus TI samen gebruik. Deze song gebruikt de ChillnKeyz stijl van de dreamscape library die je in de yamaha store kunt vinden.
Dit is live rechtstreeks opgenomen op de Genos zelf door de audio output van de virus ti op de Genos inputs aan te sluiten. Via de Midi instellingen heb ik upper 2 zo ingesteld dat deze de virus ti aanstuurt.
Song details: - akkoord herkenning: AI Full Keyboard mode (zodat je gewoon piano kunt spelen en de genos het akkoord herkent - Stijl: ChillNKeyz - Genos upper sound: Mystic Piano (eigen yem piano sound) - Virus ti sounds: Intro sound is een orgel achtige (sine) pad sound, zodra de stijl begint switch ik naar jean michel jarre achtige pad sounds die de sfeer toevoegen - de sopraan zangeres melodie (simpel drie noten melodietje) is gemaakt via omnispere en heb ik als audio file aan een multipad gekoppeld.
mocht je vragen hebben hoe je een tweede keyboard kan koppelen zoals ik dat doe dan hoor ik het graag