O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Antoine De Bruycker |
Geplaatst - 20/03/2020 : 18:05:56 Bestaat de mogelijkheid op Genos om de zangpartituur enkel en alleen in G sleutel te verkrijgen en niet Afwisselend in G en F Ik ben niet zo vertrouwd met F sleutel maar ik vind die optie ook niet terug in de handleiding. Iemand enig idee ? |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Antoine De Bruycker |
Geplaatst - 26/03/2020 : 18:24:04 bedankt voor de hulp Eddy en the player !! |
theplayer |
Geplaatst - 25/03/2020 : 08:30:41 Hoi Antoine,
Je kunt op de Genos heel goed 1 channel transponeren. Laadt de betreffende midifile. Ga naar menu2 en druk op Song Recording Kies dan voor Multi Recording. Je kunt nu de midifile bewerken. Druk rechts onder in het display op Transpose. Je ziet nu ineens bij ieder channel een 0 verschijnen. Druk op die 0 bij het channel dat je wilt transponeren. Met het datawiel kun je nu verhogen met 12. Druk dan op Execute Het betreffende channel staat nu een octaaf hoger en waarschijnlijk is nu de F-sleutel verdwenen. Evt kun je de song zo opslaan. Succes en groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Antoine De Bruycker |
Geplaatst - 24/03/2020 : 00:16:56 Idd Eddy, het gaat om de partituren in midifiles. Met transponeren lukt het niet want dat probeerde ik reeds uit. Helaas heb ik geen prog om midifiles mee te bewerken.
Grt Antoine
ADB
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 22/03/2020 : 09:08:17 Ik vermoed dat je het hebt over de "score" in een midifile ? Ik ken niet veel van muziekschrift maar probeer eventueel eens met een aantal keren te transponeren. Op Genos via "Keyboard"- of "Song"-transpose, of midi laden in een bewerkingsprogr. op PC en dan de gewenste passages transponeren.
VrGr eddy vanzee |