Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Boxen genos: 1 box werkt niet (opgelost)

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Diana Meulenberg Geplaatst - 10/10/2020 : 18:51:07
Hallo allen
ik heb een vraag mijn papa heeft sinds gisteren een genos keyboard. deze is erg mooi. nu hebben we 1 vraag. 1 box werkt niet.
het ligt niet aan de box want als ik deze omwissel met de andere dan doet die het aan de andere kant wel. zijn er ergens instellingsopties?? ik kan niet geloven dta het splinternieuwe keyboard kapot is. wie kan en wil me helpen. ik wil mijn papa enorm graag helpen. mijn email adres is dianameulenberg@home.nl. ik vind het enorm zielig dat ik het niet opgelost krijg. ik heb vandaag al van alles geprobeerd. groetjes diana
9     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Soneg Geplaatst - 17/10/2020 : 21:50:07
@Diana , kan (en wil) je misschien vertellen wat de keyboard achtergrond ( welk type keyboard en speel ervaring) je vader heeft ? En waarom gekozen voor de Genos ?

Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
T-Rossie Geplaatst - 17/10/2020 : 18:35:12
Bedankt voor de terugkoppeling!
Diana Meulenberg Geplaatst - 17/10/2020 : 17:12:17
De oplossing heeft gewerkt. Dankjewel
Diana Meulenberg Geplaatst - 17/10/2020 : 16:32:44
hallo Allen sorry voor mijn late reactie kwam gezondheidshalve iets tussen. het bleek idd een pinnetje te zijn van de aansluitende stekker. gelukkig is deze opgelost. sorry dat ik nu pas kan reageren. ik merk dat mijn papa veel moeite heeft om het keyboard te snappen. ik heb hem al lesboeken gekocht van willy dera daar zijn 4 boeken over de genos ik heb nu 1 en 2 gekocht en daar zat ook een usb stick bij met midi files ben druk doende geweest om dat erop te krijgen maar volgens mij is daar ergens iets niet helemaal mee goed gegaan. maar ja ik ben ook niet zo`n expert daarin. eigenlijk zou ik een betrouwbaar iemand in de buurt moeten kunnen vinden die een keer mijn papa op weg kan helpen. ik werk ook nog 40 uur in de week in wisseldiensten en poog zoveel als mogelijk te helpen. wij wonen in Heerlen zuid limburg. zijn er toevallig mensen die in de buurt wonen en ook een genos hebben??? zoals jullie kunnen lezen heb ik voor mijn papa erg veel vragen maar ik ben echt enorm blij dat ik de oplossing heb gevonden via jullie op de vraag mbt de boxen. ik moet eens zien hoe ik kan instellen dat ik zie wanneer iemand gereageerd heeft. Dankjewel allemaal jullie zijn toppers en ook ik help iedereen graag.
bensel Geplaatst - 17/10/2020 : 09:08:18
Zoals op de meeste fora.
Hit en run.
Inderdaad erg jammer.

Bezoek ook eens mijn website en YT-kanaal.
Heiko Geplaatst - 16/10/2020 : 13:59:27
Ja Roel, het probleem was gevonden, maar de oplossing.....?

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt....
als het je neus uit komt is het véél erger!
T-Rossie Geplaatst - 15/10/2020 : 13:29:24
En Diana..... probleem gevonden?
panter Geplaatst - 13/10/2020 : 11:30:59
hallo ik ben panter en nieuw op dit forum.
Diana is het probleem met de box al opgelost van de Genos!
ik heb geprobeerd om te reageren via het opgegeven mail adres maar dat klopt niet ik krijg deze weer terug met niet verzonden.
dus doe ik het maar zo.
is het probleem al opgelost en wat was dan de oorzaak hier van.

groeten voor alle keyboard spelers van panter.
T-Rossie Geplaatst - 10/10/2020 : 19:26:46
Betreft het de originele speakerset?

Wat wel eens een probleem geeft is het kleine DIN stekkertje wat in de Genos moet. Soms is één van de pennetjes verbogen/geknapt zodat hij niet meer contact maakt.

Je kunt het mogelijk zien of er een pennetje niet goed meer is. Terugbuigen kan, maar dan heel voorzichtig doen zodat hij niet afbreekt. Als hij afgebroken is zit er niets anders op dan een nieuwe kabel aanschaffen. (zijn redelijk prijzig)

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000