O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
patrick de saedeleer |
Geplaatst - 10/11/2020 : 17:05:11 Beste mensen ik heb al jaren yamaha keyboards ik heb ook veel professionele midi files nu tot de yamaha psr s970 was het geen probleem om de midi files over te zetten naar de klanken van yamaha klavier nu heb ik het model psr sx900 van yamaha maar kan nergens terug vinden hoe ik de klanken van de midi files kan verzetten op yamaha klank vroeger was dat in 2 klikken gebeurd nu vind ik het niet wie kan mij helpen
|
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
patrick de saedeleer |
Geplaatst - 11/11/2020 : 16:53:48 oke gelukt in de handleiding van 900 staat het er niet in bij handleiding genos wel en het werkt bedankt |
eddy vanzee |
Geplaatst - 11/11/2020 : 16:42:59 @Patrick je hebt het misschien over de functie "Song Auto Revoice" ? Ik denk niet dat deze nog aanwezig is in Genos, waarschijnlijk ook niet in SX900, zou je de "specs" eens moeten op na kijken. Wat wel kan voor Genos (SX900" ?) is het progr. "MegaVoice Enhancer" gebruiken, dit converteert sommige voices in de midifile naar Mega Voices die speciaal voor midi dienen.
VrGr eddy vanzee |
patrick de saedeleer |
Geplaatst - 11/11/2020 : 16:31:34 dank ik kijk het na |
Soneg |
Geplaatst - 10/11/2020 : 22:44:53 Bij de Genos downloads kan je in verschillende talen Tutorials downloaden Over het editen van MIDI files , ik denk dat de structuur van de 900 hetzelfde is als de Genos . dus even kijken op : https://nl.yamaha.com/nl/products/musical_instruments/keyboards/arranger_workstations/genos/downloads.html#product-tabs
Soneg
Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors |