O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tong4 |
Geplaatst - 23/07/2022 : 12:53:09 Hallo ik wil de update 2/11 op de genos uitvoeren nu is mijn vraag als volgt. ik heb in de user vocoder reg.opgeslagen,en ook expansion packs geladen blijven deze bewaard gr/Ton
|
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tong4 |
Geplaatst - 06/08/2022 : 12:10:13 dankjullie wel voor de goede tips gr.Ton |
dombo_18 |
Geplaatst - 24/07/2022 : 17:37:58 Hoi Ton het enige wat kan veranderen is je midi instelling dat een midi automatisch spoor 4 kiest , is simpel te herstellen Maar wat ook verandert is in de MIXMASTER ,waar je het geluid van je genos aan kunt passen Vaak gebruiken mensen bijv rock of iets dergelijks Maar mocht je je sound van je genos handmatig verandert hebben , zoals de compressor instellingen en zo Dan is het verstandig om daar foto,s van je scherm te maken. want dat is garantie , foetsie Je kan je voorkeur altijd opslaan , maar de genos kiest na de update vaak niet datgene wat je net verandert hebt
Gr Paul
make love no war |
HarryP |
Geplaatst - 24/07/2022 : 12:19:18 Beste Ton, Normaal gesproken blijven al je gegevens bewaard, maar nooit gokken en backups bewaren. De Expansion packs heb je toch zeker nog op de computer staan. En misschien nog op je stick. Dus opnieuw op je Genos zetten is geen probleem. De registraties zou je even op een stick kunnen zetten. Succes met de update. Groeten Harry |
Tong4 |
Geplaatst - 23/07/2022 : 14:25:11 hoi Eddy dankjewel |
eddy vanzee |
Geplaatst - 23/07/2022 : 14:23:09 Hoi Ton, zolang je geen "Reset" doet of een "upGRADE" installeert blijft "in principe" alles bewaard. Veiligheidshalve is het aangewezen om altijd eerst een backup te maken van de te bewaren gegevens. Zie naslaggids "Ref.Manual" op pagina 158 & 159.
VrGr eddy vanzee |