O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tong4 |
Geplaatst - 09/09/2022 : 17:49:01 hoi ik wil graag vragen of iemand ervaring heeft met opnemen van zangstem in een multi pad om te gebruiken voor bijzang gr.Ton |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tong4 |
Geplaatst - 21/09/2022 : 14:09:39 hoi Eddy sorry voor mijn late reaktie wij zijn even weg geweest. bedankt voor de uitleg is vandaag gelukt gr.Ton |
eddy vanzee |
Geplaatst - 13/09/2022 : 16:00:20 Hallo Ton, dit is perfekt mogelijk. Neem de zang op in ".wav, 44.1Khz, 16bit" eventueel in Genos en maak er een "AudioLink Multipad"van. Zie :de "naslaggids" (Ref.Manual) vanaf pagina 62
Je moet er wel voor zorgen dat deze bij het indrukken onmiddelijk begint te spelen. Ttz. de eventuele "stilte" voor de opname verwijderen. Dit kan het gemakkelijkst in een audiobewerkingsprogr. op de PC (Sonar, Cubase, Audacity,...). De "stilte" wegknippen en dan de zang opschuiven naar het begin.
Deze "stilte" verwijderen gaat op Tyros, misschien/waarschijnlijk ook op Genos, maar ik gebruik hiervoor altijd de PC.
VrGr eddy vanzee |
Tong4 |
Geplaatst - 12/09/2022 : 16:31:37 hallo Eddy wat de bedoeling is van het maken van een mulipad is het volgende: bij de zang wil ik bv de bijzang inzingen en er een multi pad van maken zodat waar het nodig is de mp start ,ik weet niet of het goed werkt maar wil het proberen. dank je wel voor je reakie gr.Ton |
eddy vanzee |
Geplaatst - 10/09/2022 : 11:03:16 Hoi Ton wat wens je daar over te weten ? Alles wat opgenomen is in ".wav", 44.1Khz, 16bit kan gebruikt worden om een "AudioLink Multipad" te maken. In de "naslaggids" (Ref.Manual) staat vanaf pagina 62 een uitgebreide uitleg.
VrGr eddy vanzee |