Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Harmony

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
NAMA Geplaatst - 02/10/2024 : 19:39:27
Ben tevreden met mijn Genos maar mis toch een functie welke ik wel had op mijn eerdere Technics KN7000, althans dit heb ik nog niet kunnen vinden. Bij de KN7000 kon ik met harmony de voice van Right 2 toevoegen als tegenstem van Right 1 in de melodie welke varieerde met het begeleidingsakkoord. Bij de Genos is me dat nog niet gelukt.
Ik bedoel het als volgt: ik kies in Right 1 bv een piano en in Right 2 een stringensemble. Voor de rechterhand melodie kies ik alleen Right 1 en wil dan Right 2 horen als tegenmelodie welke dus ook varieert met het linkerhand begeleidingsakkoord.
Het lijkt mij dat dit toch mogelijk moet zijn. De handleiding en referencemanual zijn hier niet duidelijk in. Wie helpt mij op weg?
Bert

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000