O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
TonvdVelden |
Geplaatst - 07/03/2025 : 20:08:18 Beste muziekliefhebbers Wie van jullie heeft al een redelijk goede ervaring met STYLEPLAYER i/o ? Ik heb inmiddels mijn laptop aangesloten op mijn Genos 2 en kan ARTIEST, SONGS en STYLES kiezen en met behulp van TRANSFER een style op mijn Genos plaatsen. Maar……………. Wat is nu de toegevoegde waarde van dit software programma ? De demo heb ik gezien, maar het kwartje valt niet helemaal. Kan iemand mij met het volgende voorbeeld vertellen wat het voordeel is van dit programma. Stel: Ik wil van ABBA het nummer I HAVE A DREAM in een mooie style gaan spelen. Hoe doe ik dat …….?
Dank voor enig advies, graag niet te technisch.
Groet Ton van der Velden
|
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
TonvdVelden |
Geplaatst - 07/03/2025 : 20:40:26 Dag Frans
Bedankt voor je reactie, maar ik gebruik geen usb stick . Ik ben n.l. direct verbonden met mijn Genos en mijn laptop. Op mijn laptop kies ik dus ABBA en de stijl I HAVE A DREAM. Dan verschijnt op het scherm van mijn laptop een geschikte stijl b.v. 8beat, maar er staan ook een heleboel keyboardnamen bij. Ik kies een keyboard en klik op transfer. Mijn genos laat even zien TRASFERING en ik kan de style spelen. Wel heb ik op mijn Genos een adres staan waar de stijl naar toe moet. B.v. USER……..STYLEPLAYER Dank
|
theplayer |
Geplaatst - 07/03/2025 : 20:22:55 Hoi Ton,
Zorg dat je die style krijgt en zet die op een usb-stick. Doe die in de Genos en druk op "style" (witte knop) Ga dan naar User, klik op USB en zoek je style op. Selecteer deze en je kunt er mee spelen. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |