Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
wcgeuze
Geplaatst - 16/05/2026 : 12:09:17 Hallo. Mijn naam is Wim. Wie kan mij helpen met een onverwacht probleem. Ik heb een Genos 1. Kan alleen met rechterhand spelen. Vandaar dat ik mij beperk tot midi. Een kanaal meespelen met ander instrument etc. Wat modificeren in tempo, zichtbaar kanaal op scherm en soms instrument wissel. Had altijd FREEZE aan staan. Al jaren doe ik dit en heb ondanks beperking daarmee toch veel muziekplezier. Plotsklaps gaat het niet meer. Wijzigingen in tempo, zichtbaar kanaal in notenbalk en instrument worden niet uitgevoerd. Gang van zaken na wijzigingen en al een stukje spelen in het stuk. (anders begint het uiteraard met de aanvangswaarden) RECORDING MIDI MULTI RECORDING Zie dan gelijk het oude tempo weergegeven en kan niet zien of zichtbaar kanaal is gewisseld. Als ik dan tempo wijzig zie ik dat op scherm verschijnen maar het wordt bovenin niet overgenomen. SETUP CLOSE SAVE SAVE HERE OK OVERWRITE YES Welke instelling kan ik per ongeluk hebben gewijzigd die dit fenomeen veroorzaakt ? Heb het met van alles geprobeerd. Ook met FREEZE uit Kon in de jarenlange lijst met gepubliceerde onderwerpen dit niet vinden.