Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 midi recording genos 1,2

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
suprano Geplaatst - 26/01/2024 : 09:52:19
om 16 tracks van een DAW op te nemen op genos 1,2 moeten in de recording mode alle 16 tracks op midi in gezet worden,daar anders de voices van de styles zichtbaar zijn . het zou mooi kunnen zin dat die instelling opgeslagen zou kunnen worden in b.v een midi rec map .dit zit helaas niet in de software van genos 1,2 .dus bij midi recording van een DAW
ieder keer tracks stuk voor stuk op midi plaatsen.

jkruip
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
vlbrgt Geplaatst - 27/01/2024 : 15:08:49
citaat:
Soneg : De Midi instellingen kan je nu in je registraties opslaan , lijkt me best handig , wel opslaan natuurlijk

Volgens mij bedoelt Suprano de kanalen in de Multi Recording, die je moet instellen om binnenkomende midi te kunnen opnemen.

citaat:
T-Rossie : Begrijp ik het goed dat je 16 DAW midi-tracks wil opnemen in de Genos2? Waarom doe je dat?

Eerlijk gezegd was dat ook mijn eerste gedacht bij het lezen van de vraag van Suprano.
Wellicht zal hij er een goede reden voor hebben, maar had het toch ook graag geweten.
We kunnen altijd bijleren van andermans ideeën.

Mvg
Etienne
T-Rossie Geplaatst - 27/01/2024 : 12:55:13
Begrijp ik het goed dat je 16 DAW midi-tracks wil opnemen in de Genos2? Waarom doe je dat?

Andersom had ik nog wel begrepen
suprano Geplaatst - 27/01/2024 : 12:36:42
was dat maar waar


jkruip
Soneg Geplaatst - 26/01/2024 : 19:42:25
De Midi instellingen kan je nu in je registraties opslaan , lijkt me best handig , wel opslaan natuurlijk

Genos2/MFC10/YC61

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000