Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 Aanmaak cpi-bestand

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
gjm123 Geplaatst - 26/01/2024 : 12:48:03
Dag allen,
Gisteren m'n G2 ontvangen. Blij mee! Stuit echter op een probleem met het aanmaken van een cpi-file middels YEM. Ter info: heb flink wat ppf/cpf-bestanden (= packs) staan in mijn YEM. Het probleem nu is het volgende: na het selecteren van een flink aantal packs ga ik over tot aanmaak van een cpi installatiebestand (voice-grootte pack: 3.055 mb en pakketgrootte ca. 3.700 mb). Na aanmaak van het betreffende installatiebestand blijkt voortdurend een bestand te zijn aangemaakt van slechts ca. 680 mb. Geen idee hoe dit kan. Kan het eventueel te maken hebben met de toewijzing van de nummering van de te instaleren packs?
Wie weet raad?!
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 28/01/2024 : 00:21:25
Zoiets moest het wel zijn
Bedankt voor de terugkoppeling
gjm123 Geplaatst - 27/01/2024 : 23:07:23
Probleem de wereld uit. Heb o.m. de niet door YEM G2 in te lezen packs uit het totaal verwijderd. Ging hierbij om enige door mij aangekochte cpf samplesets van CMS Sounddesign. De kopieerbeveiliging stuurde, vermoed ik, derhalve e.e.a. in de war in de YEM.

Mod.overigens, hoe dank ook, alsnog bedankt voor het meedenken!
T-Rossie Geplaatst - 27/01/2024 : 09:10:43
Je zou 's kunnen proberen om een .cpi te maken met packs die wél gemaakt zijn voor de G2.
Yamaha G1 packs doen het soms niet goed op de G2 en dan kan het zijn dat YEM daar tegenaan loopt en afbreekt.
gjm123 Geplaatst - 27/01/2024 : 00:22:11
De cpi-bestandsgrootte is niet beperkt tot ca. 3 gb. Heb met de G1 in het verleden regelmatig goed werkende cpi-files aangemaakt van ca. 3,8 gb. De maximale bestandsgrootte van een cpi is volgens mij ca. 4.027 mb, waarvan weer maximaal ca. 3.076 tbv wav voice data.

In mijn YEM staan inderdaad enkele pakketten die niet ondersteund worden door de G2 (maar hiervóór wél door de G1); heeft m.i. veelal te maken met de aanschaf van betreffende pakketten na toezending van gevraagde .inf-bestand (tbv softwarebeveiliging gelieerd aan serienummer).
Deze pakketen blijven in YEM grijs en zijn ook niet voorzien van een cirkel due je aan kunt vinken

Van sommige pakketten installeer ik slechts enkele bestanden. In dat geval licht het cirkeltje lichtgroen op.

Wat voor input kan ik nog meer geven om voorkomend probleem op te kunnen lossen? Graag lees ik jullie reactie op e.e.a.
T-Rossie Geplaatst - 26/01/2024 : 18:46:53
De maximale grootte van de Packinstall file is 3GB, dus de 3,7GB krijg je daar echt niet in.
Krijg je in YEM wel een groen vinkje bij elk expansionpack icoon? Of zijn er ook nog grijze vinkjes?
Het is mogelijk dat een aantal packs niet compatibel zijn en dus niet passen op de G2.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000