Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 expancian voices

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
ROMANTIKO Geplaatst - 08/02/2024 : 10:31:18
Hallo,is het mogelijk om de expansianvoices van mijn T5 over te brengen naar mijn Genos2?? groetjes ROMANTIKO
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
ROMANTIKO Geplaatst - 09/02/2024 : 12:39:52
oké bedankt zal het effe proberen groetjes
panter Geplaatst - 09/02/2024 : 11:21:55
deze cwn bestanden moeten via YEM VOOR GENOS 2 geconverteerd worden naar "PPI" of "CPI".

Nu is het probleem dat YEM de "CWN"data niet herkent.
"CWN" zal dus moeten geconverteerd worden naar bvb."UVN"
en "UVN" kan dan weer geconverteerd worden naar "UVI"
via "UVI-Creator" (gratis programma)dit kan dan weer in YEM gelezen worden
die er dan een "PPI" of "CPI"-bestand van maakt om in de
Genos te laden.ik heb sterk het idee dat je de handleiding van yem nog niet hebt gelezen en vertaald met google translate
doe dat eerst maar even en ga op je gemak eerst dit onderwerp lezen dan ga je het van zelfs begrijpen.gr panter
veel plezier.!
ROMANTIKO Geplaatst - 08/02/2024 : 12:14:15
hallo Panter,bedankt voor de vlugge reaktie,ik heb de expantian voices nog op een usb stick het zijn CWN bestanden Lukt dit dan ook en wat moet ik er verder mee doen aub?? groetjes
panter Geplaatst - 08/02/2024 : 11:31:04
hoi romantiko dat is mogelijk met Yamaha Expansion Manager V2.10.0 voor Windows 11/10 deze ondersteunt ook genos 2 je moet wel de geinstaleerde pakketten in de goede extentie op je pc of usb hebben om dit te doen als dat zo is denk ik ook dat het opnieuw instaleren via yem de bestanden gelijk omgezet worden voor de genos 2.
lees eerst de handleiding van yem voor dat je er aan begint lezen is wel belangrijk in deze ik had van de t 5 mijn expantion packs nog op usb staan en heb deze zonder problemen overgezet naar genos 1.gr panter

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000