Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 Inriuilen

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Saalk Geplaatst - 23/12/2024 : 17:59:14
Waarom zou ik mijn Genos 1 inruilen voor de Genos 2…
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Geert005 Geplaatst - 26/12/2024 : 17:30:07
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soneg

Als je een beetje fanatieke speler/ gebruiker bent dan is er een behoorlijk groot verschil in klankkwaliteit tov de Genos , er zullen altijd mensen met andere meningen en smaken blijven.
Ga zelf naar Oostendorp en ga achter de Genos2 zitten en bepaal voor je zelf of het de investering waard is voor je eigen plezier., als je het financieel kan permitteren dan is het altijd leuk om steeds een stapje omhoog te gaan.

Succes #129310; Arno,

Genos2/MFC10/YC61/Korg PA5X

Ik moet u gelijk geven! klankkwaliteit/gebruiksgemak, en zelfs ook de vocalist is er duidelijk op verbeterd!

Soneg Geplaatst - 26/12/2024 : 12:13:12
Als je een beetje fanatieke speler/ gebruiker bent dan is er een behoorlijk groot verschil in klankkwaliteit tov de Genos , er zullen altijd mensen met andere meningen en smaken blijven.
Ga zelf naar Oostendorp en ga achter de Genos2 zitten en bepaal voor je zelf of het de investering waard is voor je eigen plezier., als je het financieel kan permitteren dan is het altijd leuk om steeds een stapje omhoog te gaan.

Succes #129310; Arno,

mr. M.W. Geplaatst - 26/12/2024 : 10:27:11
Lekker centjes in je portemonnee houden.

Heel veel euro's voor beetje verschil.

Ik heb meerdere woningen en dus ook een aantal Genossen. Waaronder nog één Genos1 en twee Genos2......ik vind weinig verschil hoorbaar voor zoveel geld.
ROMANTIKO Geplaatst - 24/12/2024 : 14:00:33
Ik zou zeggen :GEWOON DOEN!! groetjes en prettige feesten van ROMANTIKO
Wouter1972 Geplaatst - 24/12/2024 : 12:57:31
Beste Saalk,

Loop eens binnen bij Oostendorp of een andere dealer en ga eens achter een Genos2 zitten. Wie weet kom je dan tot het antwoord?
Soneg Geplaatst - 24/12/2024 : 00:21:48
Waarom heb je de Genos toentertijd gekocht ?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000