O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
tyros2 |
Geplaatst - 03/02/2025 : 12:33:14 Hallo beste mensen
Ik heb een Genos2 en daaronder een Piaggero NP35 midi keyboard.(dit op aanraden van Karst Fa Oostendorp) Deze heeft geen 5 pins midi aansluiting maar dit gaat via een usb midi interface. Ik heb dit alles aangesloten en het werkt, wanneer ik op het onder klavier speel dan komen de klanken uit de Genos2 Maar nu wil ik graag dat ik mijn onder klavier zo kan instellen dat ik de akkoorden kan spelen en alleen Right3. Dus ik wil een midi instelling maken dat ik kan switchen tussen Full Key of alleen Right3. Ik had hiervoor een M-Audio en daar kon het mee, alleen door een stomme fout van mij heb ik in de user de midi instelling verwijderd. Wat ik ook probeer ik krijg niet de juiste instelling, wat doe ik fout en wie kan mij weer op het rechte pad zetten Eindelijk heb ik nu een 76 key eronder gezet (mooi geheel) maar nu werkt het niet zoals ik graag hebben wil. Ik heb de handleiding en de naslaggids geraadpleegd maar het lukt mij niet om de juiste instelling te vinden. Hopelijk is er iemand op het forum die mij helpen kan.
Muzikale Groet Henk |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 05/02/2025 : 12:20:09 Hoi, Waarom bel je Karst niet even op? Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|