Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 Entertainer Pack 2025 op USER gebruiken

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
stijn Geplaatst - 19/04/2025 : 16:12:21
Deze post is interessant voor diegenen die het pack niet met YEM kunnen/willen installeren. Het pack kan nu ook vanaf de USER gebruikt worden, met dank aan Casper tutorSynth die het pack heeft omgezet voor gebruik op de USER. Zie https://youtu.be/1aZI1tX7gHU

Ik heb de richtlijnen vertaald en het pack op DropBox gezet.
Hieronder staan de links naar de download van het pack en de Nederlandstalige richtlijnen:

Download USER Entertainer Pack 2025:

https://www.dropbox.com/scl/fo/qxgc6nd1hugb7lc6lakt0/ADkZtVqA35ulJVFvU1Da_LA?rlkey=9fyk3kfxzgwsnsack0lqegqd1&st=2gv8nfk3&dl=0

Installatie richtlijnen

https://www.dropbox.com/scl/fi/z134qpgebd0b57blc1d8h/Entertainer-Pack-2025-op-USER.pdf?rlkey=c5i9md94d88nb4l529lufjhz8&st=lx22mfl2&dl=0

Inhoudslijst

https://www.dropbox.com/scl/fi/05rsxdwjf8b4nh6pg0whz/Entertainer2025_List_Genos2.pdf?rlkey=zd3jdcilv9wxetqktoc0kus46&st=gmdzaxz0&dl=0

Stijn
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
stijn Geplaatst - 20/04/2025 : 15:58:13
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ROMANTIKO

hallo Styn,bedankt voor de uitleg !één vraagje:Als ik deze methode via user gebruik ben ik dan mijn andere packs terug kwijt aub,groetjes ROMANTIKO

Dank je voor de reactie, ROMANTIKO.
Neen, deze methode heeft geen invloed op het Expansion gedeelte en uw geïnstalleerde packs blijven gewoon staan.
Veel speelplezier!

Stijn
ROMANTIKO Geplaatst - 20/04/2025 : 15:54:18
hallo Styn,bedankt voor de uitleg !één vraagje:Als ik deze methode via user gebruik ben ik dan mijn andere packs terug kwijt aub,groetjes ROMANTIKO
stijn Geplaatst - 20/04/2025 : 15:01:44
Dank je Jo voor de reactie.
Wat betreft de Expansion packs en YEM; zelf vind ik het installeren van extra packs niet zo erg. Toegegeven, het neemt wat tijd in beslag maar ik laat mijn Genos dat installeren tijdens het eten... ;-)

Met YEM kan je ook packs 'toevoegen' aan het Expansion geheugen door het pack als .CQI aan te maken (of via WiFi) en als het lukt dan duurt het maar enkele minuten... maar als het mislukt moet je weer helemaal opnieuw beginnen - en dan kost 't nog meer tijd.

Ik lees ook dikwijls dat sommige gebruikers de voorkeur geven aan YEM en het kopiëren via USB stick maar omslachtig en ingewikkeld vinden... vreemd.

YEM was voor dit Entertainer Pack 2025 niet echt nodig, maar sommige packs moeten wel degelijk via YEM (vanwege Wave data). Zo ook de zogenoemde LAP packs van Scharrenberg (Keyboard-Software.com) - en dat maakt het ook zo fijn om te spelen, met die extraatjes uit het Expansion gedeelte.
Jo Rouleaux Geplaatst - 20/04/2025 : 14:28:40
Dankjewel Stijn,ook mij is het gelukt en ik ben er reuze blij mee.Heel hartelijk bedankt dat je dit met ons hebt willen delen.Waarom doet Yamaha dit niet op deze manier, ik ben ontzettend blij met mijn Genos 2 m.u.v. die Yem.Dit vindt ik toch zo omslagtig dat als ik een nieuw pack op de Expansion erbij wil zetten dat ik de rest dan ook weer opnieuw moet installeren.Kan Yamaha dat niet eens oplossen met een volgende upgrade.

Groetjes Jo
stijn Geplaatst - 20/04/2025 : 10:39:18
Fijn dat het gelukt is en dank je voor de feedback, Tony&Katy.

Stijn
katy huygelier Geplaatst - 20/04/2025 : 09:54:25
Dankjewel Stijn
Het Pack Prima werkend Gekregen vanop User.
Zo besparen we plaats in Yem.

Vrolijk Pasen iedereen.

Mvg

Tony&Katy.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000