O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ZaZie |
Geplaatst - 26/08/2025 : 16:17:46 hallo, ik heb sinds kort de Yamaha Genos. nu wil ik gebruik maken expansions packs die heb ik gedownload. ook de app Yem maar kan de app niet openen [Yem] dus nu is mijn vraag kan iemand mij daarmee helpen.
|
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
ZaZie |
Geplaatst - 27/08/2025 : 10:29:29 hallo T-Rossie
ik heb Yem en expension pack gedownload maar kan ze nergens terug vinden naar openen. ik krijg ook niet het progamma ervoor waar ik het in kan zetten zoals te zien is op yamaha filmpje. ik stuur je een e-mail met instrumenten bestand met voice pack. Alvast bedankt om te helpen ik ben niet zo goed hierin. Maar wil het wel leren. |
T-Rossie |
Geplaatst - 26/08/2025 : 21:17:41 Hallo Thea, YEM zou gewoon moeten opstarten op een PC, probeer je het mogelijk op een smartphone?
YEM wordt over het algemeen als 'niet eenvoudig' beschouwd en het vergt enige studie om te begrijpen wat hij van de gebruiker verwacht.
Om je snel te helpen kan ik voor je de gewenste packs in een InstallPack bestand zetten en dat toesturen via WeTransfer. Hiervoor is het noodzakelijk dat je mij het InstrumentInfo bestand toestuurt per mail én aangeeft welke packs je erin wil hebben.
|