Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 Big Genos 2

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
northon Geplaatst - 07/12/2025 : 18:09:12
IK zag op YouTube een Duitser die speelde op een big Genos 2 (twee klavieren). Ik wist dat de Tyros deze wel had. De registratie voor beide klavieren is hetzelfde. Voor mij de vraag of dit beter bevalt dan 2 gescheiden keyboards.

3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 09/12/2025 : 11:24:34
Dat is precies dat ding uit het YT filmpje, knap kassie
tyros2 Geplaatst - 09/12/2025 : 08:48:15
Ik heb onder mijn Genos2 een 2e klavier geplaatst wat mij uitstekend bevalt, deze heb ik met elkaar verbonden middels een Lab4Music Sipario MIDI router. Deze dingen zijn niet bepaald goedkoop maar ik heb er nog 1 over, voor diegene die hier belang bij hebben deze gaat tegen een zacht prijsje weg.

Muzikale Groet
Henk
T-Rossie Geplaatst - 07/12/2025 : 22:50:06
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om het allemaal zo complex te maken terwijl je (slechts) 2 handen hebt, maar op dit filmpje wordt wel een mogelijkheid uitgebreid getoond https://www.youtube.com/watch?v=uN6sS4BbtWc

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000