| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Tong4 |
Geplaatst - 19/02/2026 : 11:51:33 hallo mijn vraag is als volgd: ik wil graag het nummer aurora gaan spelen dit wordt uitgelegd bij keyboard akedemie duitsland voor de genos2,maar ik krijg het niet voor elkaar om de 2e registratie te maken zoals ze in het filmpje laten zien. zou iemand eens willen kijken zou het zeer waarderen. gtr.Ton ter aanvulling als je keyboars akedemie verstecte synth sounds invuilt kun je dit zien in you tube |
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Jo Rouleaux |
Geplaatst - 20/02/2026 : 14:45:20 Hallo Stijn : Bedankt voor de tip, ik ga Aurora eens bestellen bij hun.Fijn dat je de noten er ook bij krijgt als PDF file.Groetjes Jo |
| stijn |
Geplaatst - 20/02/2026 : 12:27:02 Hallo Ton,
In afwachting dat Keyboard-akademie het pack uitbrengt kan ik alvast de versie van Keyboard-Software héél warm aanbevelen.
Het is één van mijn favoriete nummers en het pack van Keyboard-Software is, zoals altijd, zeer compleet; Style, MP, Midi en bladmuziek inbegrepen. Zie https://keyboardsoftware.nl/index.php?route=product/search&search=aurora
Gr. Stijn |
| Tong4 |
Geplaatst - 19/02/2026 : 20:28:13 hoi Jo dankjewel voor de reactie ben benieuwd gr.Ton
|
| Jo Rouleaux |
Geplaatst - 19/02/2026 : 18:41:45 Hallo,Ik heb ook al verschillende packs bij hun besteld en ik vind ze allemaal mooi en bruikbaar.Soms zetten ze de registraties die ze op Youtube behandelen wel eens gratis beschikbaar, als je bij hun een account hebt kun je ze allemaal gratis downloaden.Ik heb ze een mail gestuurd of ze de registratie van Aurora ook gratis beschikbaar stellen.Ik kreeg als antwoord dat er binnen kort een pakket uitkomt waar deze registratie ook op zou staan. Groetjes Jo |