| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| johanleo |
Geplaatst - 20/06/2026 : 12:14:56 Ik gebruikte de procedure van de Genps1 om een sprint screen te maken. Dit werkt niet op mijn Genos2...
Is er een andere werkwijze voor de Genos 2 ?
Alvast dank!
Johan
Genos2 2x Yamaha stagepass 1K en Yamaha BDR10 monitoren
johan |
| 3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| stijn |
Geplaatst - 23/06/2026 : 12:44:11 Hei Johan, dank voor de feedback. Klopt. Het werkt soms wat vreemd. Af en toe druk ik OTS4 voor een schermopname maar hoor ik geen pieptoon meer... toch wordt er een kopie gemaakt.
Veel speelplezier nog, Stijn
|
| johanleo |
Geplaatst - 23/06/2026 : 08:23:32 Dank, Stijn, Ondertussen werkt het, doch niet altijd... Vermoedelijk heeft het iets te maken met het moment van loslaten van de drie ingedrukte knoppen...
Groeten,
Genos2 2x Yamaha stagepass 1K en Yamaha BDR10 monitoren
johan |
| stijn |
Geplaatst - 21/06/2026 : 11:24:48 De procedure is dezelfde als bij Genos1.
Zorg dat de Genos volledig is uitgeschakeld. Plaats een USB-stick. Druk de knoppen BREAK + ENDING 2 + ENDING 3 tegelijkertijd in en zet de Genos aan. Laat de knoppen na enkele seconden los. Maak een 'screen capture' met de toets OTS4 (ONE TOUCH SETTING 4).
Het gebeurt wel eens dat er geen pieptoon te horen is bij het maken van een schermafdruk.
Stijn |