O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Fred Noorlander |
Geplaatst - 14/05/2007 : 17:06:05 Hallo wie weet raad Ik heb een externe Hdd van 320 Gb aan de tyros gekoppeld , nu doet het feit zich voor dat als ik hem inschakel via de usb , dat de Tyros zegt dat hij geformateert moet worden ,dat doe ik dan ook maar er gebeurd niks. Het merkwaardig is dat hij hem eerst wel zag zonder de vraag om geformateert te worden.
FRED |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Marco |
Geplaatst - 21/05/2007 : 22:48:20 Hallo Fred,
om een schijf te formateren die in NTFS staat moet je eerst de partitie verwijderen in schijfbeheer. daarna kan je de stappen volgen zoals beschreven op de site van frans. Mocht je de partie niet kunnen verwijderen (dit heb ik al is meegemaakt doordat er verkeerde drivers geinstaleerd waren) dan is de simpelste oplossing om je schijf even uit de behuizing te halen (indeien mogelijk) en hem even met een ata of een sata kabeltje aan je computer te hangen.
groeten marco |
Fred Noorlander |
Geplaatst - 15/05/2007 : 15:24:05 Hallo Frans
Bedankt voor je snelle reactie,ik heb het uitgeprobeert ,zoals het uitlegt op je site ,maar kan niet formateren naar Fat32.
M.v.g. FRED |
theplayer |
Geplaatst - 14/05/2007 : 19:27:20 Hallo Fred,
Bekijk via de computer de eigenschappen eens van die schijf. Hij moet wel een FAT32 indeling hebben. Anders kun je nog eens proberen om hem in 2 of meer partities te verdelen. Op mijn site staat wel een stukje over partities. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |