O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 29/05/2007 : 19:33:23 Ja mensen, dat krijg je als je met zo'n mooie Tyros aan komt zetten. Iedereen is weer enthousiast en wil zo graag met dat mooie geluid meezingen. Eén oosterse dame (89!) was afgelopen zaterdag heel grappig. Het lied kende ik niet en zij zong "niet helemaal" zuiver en in de maat, maar het resultaat was wel grappig toen ik het stiekum had opgenomen. De familie wilde er meteen een CD van hebben, die heb ik inmiddels opgestuurd.  http://www.4shared.com/file/16885183/456f3fca/Zangeres.html Have fun! Grtzz, Heiko |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
ruudje |
Geplaatst - 02/08/2007 : 16:08:47 hee Henk
hartstikke leuk gedaan man! Ik vind mooi
groetjes ruudje |
tyros2 |
Geplaatst - 29/07/2007 : 15:43:12 Hallo Tyrossen.
Het is slecht weer dus ben ik maar weer eens achter m'n T2 gekropen en heb het volgende nummer gemaakt. Misschien wordt je hier iets vrolijker van. http://www.4shared.com/file/20897704/6d698f31/Bergvagabunden_Tyros2_Henk_mp3.html
Muzikale Groet Henk |
Heiko |
Geplaatst - 26/07/2007 : 10:15:07 quote: Originally posted by ruudje
Maar we genieten er samen wel van hoor om lekker zo met muziek bezig te zijn
Kan ik me voorstellen Ruudje, ik heb ook in verschillende bands gewerkt met zangeressen. Eén band zelfs met drie! Nou, veel plezier met repeteren dan, en we zien uit naar het resultaat! Grtzz, Heiko |
ruudje |
Geplaatst - 26/07/2007 : 09:47:27 haha ,nou zal je eerlijk vertellen dat zei Wendy dus ook van ,,als een jongen pakte ik je hand enz,,klopt dus niet enne van dat gitaartje enzo ook dat is zo,maar vergeet niet dat het allemaal proef dingetjes zijn van onze kant,vandaar dat ook sommige uithalen etc,zeker nog niet afgerond zijn. de scherpe kantjes zijn er nog niet af zeg maar
Maar we genieten er samen wel van hoor om lekker zo met muziek bezig te zijn
dus voordat ik echt wat op een cdtje ga zetten komt er nog veel kijken
Groeten Ruudje |
Heiko |
Geplaatst - 26/07/2007 : 07:07:42 Klaar voor eerlijk commentaar?  Wendy zou eigenlijk moeten zingen: "Als een meisje pakte ik je hand, maar als een vrouw zag ik de zon weer opgaan" Verder zou ze het wat zachter, lieflijker moeten zingen. Voor de rest weer prima  Ruudje, waarom speel je niet dat gitaarstukje mee wat er steeds tussendoor komt. Het zijn maar zes noten, maar het maakt het nummer zo herkenbaar... Grtzz, Heiko |
ruudje |
Geplaatst - 25/07/2007 : 19:55:13 omdat het weer nogal tegen zit deze zomer,even 1 van rob de nijs,maar dan gezongen door Wendy
Groetjes Ruudje
http://www.4shared.com/file/20286039/19fddb79/ZOMER.html |
Heiko |
Geplaatst - 25/07/2007 : 12:57:21 quote: Originally posted by toetsie
quote: Originally posted by Heiko
.....127 X gedowload, kun je nagaan... Grtzz, Heiko
zooo jonge man daar mag je mee thuis komen hoor. netjes gebracht deze song. geweldig hoor..
wordt het nog vervolgd???
...Geen idee Toets..Als ik wat leuks tegen kom tijdens een optreden zal ik het delen, mits ik toestemming krijg van de betrokkenen natuurlijk. Grtzz, en veel muziekplezier! |
toetsie |
Geplaatst - 25/07/2007 : 12:22:28 quote: Originally posted by Heiko
.....127 X gedowload, kun je nagaan... Grtzz, Heiko
zooo jonge man daar mag je mee thuis komen hoor. netjes gebracht deze song. geweldig hoor..
wordt het nog vervolgd???
 |
Heiko |
Geplaatst - 25/07/2007 : 07:05:11 .....127 X gedowload, kun je nagaan... Grtzz, Heiko |
MrBoembas |
Geplaatst - 24/07/2007 : 22:46:24 quote: Originally posted by Heiko
Ja mensen, dat krijg je als je met zo'n mooie Tyros aan komt zetten. Iedereen is weer enthousiast en wil zo graag met dat mooie geluid meezingen. Eén oosterse dame (89!) was afgelopen zaterdag heel grappig. Het lied kende ik niet en zij zong "niet helemaal" zuiver en in de maat, maar het resultaat was wel grappig toen ik het stiekum had opgenomen. De familie wilde er meteen een CD van hebben, die heb ik inmiddels opgestuurd.  http://www.4shared.com/file/16885183/456f3fca/Zangeres.html Have fun! Grtzz, Heiko
Hoi Heiko,
Een geweldige Oma is dat zeg haha prachtig gewoon volgens mij is dat Indonesisch :P Eigenlijk moet die Oma maar eens komen optreden bij Henk in de winkel als Marco een demonstratie geeft zou een geweldig duo zijn :D Marco en die Oma van 80 
Groetjes,
Daniel, |
dave |
Geplaatst - 24/07/2007 : 17:56:59 ik zal ook wel even meedoen... even geduld dan zal ik even wat openemen en op de pc zetten
met muzikale groete dave
dave |
toetsie |
Geplaatst - 23/07/2007 : 21:31:27 gat is pas een stem, geweldig hoor, graag nog meer van die ppppfffff, nog eens luisteren...
groetjes..
 |
Heiko |
Geplaatst - 23/07/2007 : 21:26:00 Als jullie niet te moe zijn wilde ik jullie even meenemen naar Indonesié...We zijn zo weer terug, da's beloofd! 't Is nog in het experimenteel stadium dus alle meningen en opbouwende (!!!) kritiek is welkom. Grtzz, Heiko http://www.4shared.com/file/20499091/5e93613a/Waktu_potong_padi.html |
Heiko |
Geplaatst - 23/07/2007 : 20:53:50 quote: Originally posted by ruudje ik wist niet wat ik hoorde,en heb haar de raad gegeven om iets met haar stem te gaan doen.
...En als je dan ziet en hoort wat er zich bij Idols en zo aan durft te melden....  |
ruudje |
Geplaatst - 23/07/2007 : 19:08:10 zal het zeker doorgeven aan haar heiko,en kan jij je voorstellen dat ze nog nooit door een microfoon had gezongen? haar broer heeft een geheime zender,zo,n zendamateur en vroeg of ik iets in elkaar kon prutsen een soort openings tune,je kent het wel. ik zeg waarom zing je het zelf niet in?
ik wist niet wat ik hoorde,en heb haar de raad gegeven om iets met haar stem te gaan doen.
en nu komt ze vaak langs om lekker muziek te maken,ze komt zelf met teksten aan en ik moet dan de muziek erbij maken pffffttt hahahaha maar wel erg leuk hoor!
groeten ruudje |