Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Eigen schuld

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Heiko Geplaatst - 29/05/2007 : 19:33:23
Ja mensen, dat krijg je als je met zo'n mooie Tyros aan komt zetten.
Iedereen is weer enthousiast en wil zo graag met dat mooie geluid meezingen. Eén oosterse dame (89!) was afgelopen zaterdag heel grappig.
Het lied kende ik niet en zij zong "niet helemaal" zuiver en in de maat, maar het resultaat was wel grappig toen ik het stiekum had opgenomen. De familie wilde er meteen een CD van hebben, die heb ik inmiddels opgestuurd.
http://www.4shared.com/file/16885183/456f3fca/Zangeres.html
Have fun!
Grtzz, Heiko
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
ruudje Geplaatst - 02/08/2007 : 16:08:47
hee Henk

hartstikke leuk gedaan man!
Ik vind mooi

groetjes ruudje
tyros2 Geplaatst - 29/07/2007 : 15:43:12
Hallo Tyrossen.

Het is slecht weer dus ben ik maar weer eens
achter m'n T2 gekropen en heb het volgende
nummer gemaakt.
Misschien wordt je hier iets vrolijker van.
http://www.4shared.com/file/20897704/6d698f31/Bergvagabunden_Tyros2_Henk_mp3.html

Muzikale Groet
Henk
Heiko Geplaatst - 26/07/2007 : 10:15:07
quote:
Originally posted by ruudje

Maar we genieten er samen wel van hoor om lekker zo met muziek bezig te zijn

Kan ik me voorstellen Ruudje, ik heb ook in verschillende bands gewerkt met zangeressen. Eén band zelfs met drie! Nou, veel plezier met repeteren dan, en we zien uit naar het resultaat!
Grtzz, Heiko
ruudje Geplaatst - 26/07/2007 : 09:47:27
haha ,nou zal je eerlijk vertellen dat zei Wendy dus ook van ,,als een jongen pakte ik je hand enz,,klopt dus niet enne van dat gitaartje enzo ook dat is zo,maar vergeet niet dat het allemaal proef dingetjes zijn van onze kant,vandaar dat ook sommige uithalen etc,zeker nog niet afgerond zijn.
de scherpe kantjes zijn er nog niet af zeg maar

Maar we genieten er samen wel van hoor om lekker zo met muziek bezig te zijn

dus voordat ik echt wat op een cdtje ga zetten komt er nog veel kijken

Groeten Ruudje
Heiko Geplaatst - 26/07/2007 : 07:07:42
Klaar voor eerlijk commentaar?
Wendy zou eigenlijk moeten zingen: "Als een meisje pakte ik je hand, maar als een vrouw zag ik de zon weer opgaan"
Verder zou ze het wat zachter, lieflijker moeten zingen. Voor de rest weer prima
Ruudje, waarom speel je niet dat gitaarstukje mee wat er steeds tussendoor komt. Het zijn maar zes noten, maar het maakt het nummer zo herkenbaar...
Grtzz, Heiko
ruudje Geplaatst - 25/07/2007 : 19:55:13
omdat het weer nogal tegen zit deze zomer,even 1 van rob de nijs,maar dan gezongen door Wendy

Groetjes Ruudje

http://www.4shared.com/file/20286039/19fddb79/ZOMER.html
Heiko Geplaatst - 25/07/2007 : 12:57:21
quote:
Originally posted by toetsie

quote:
Originally posted by Heiko

.....127 X gedowload, kun je nagaan...
Grtzz, Heiko

zooo jonge man daar mag je mee thuis komen hoor.
netjes gebracht deze song. geweldig hoor..

wordt het nog vervolgd???

...Geen idee Toets..Als ik wat leuks tegen kom tijdens een optreden zal ik het delen, mits ik toestemming krijg van de betrokkenen natuurlijk.
Grtzz, en veel muziekplezier!
toetsie Geplaatst - 25/07/2007 : 12:22:28
quote:

Grtzz, Heiko

zooo jonge man daar mag je mee thuis komen hoor.
netjes gebracht deze song. geweldig hoor..

wordt het nog vervolgd???

Heiko Geplaatst - 25/07/2007 : 07:05:11
Grtzz, Heiko
MrBoembas Geplaatst - 24/07/2007 : 22:46:24
quote:

Ja mensen, dat krijg je als je met zo'n mooie Tyros aan komt zetten.
Iedereen is weer enthousiast en wil zo graag met dat mooie geluid meezingen. Eén oosterse dame (89!) was afgelopen zaterdag heel grappig.
Het lied kende ik niet en zij zong "niet helemaal" zuiver en in de maat, maar het resultaat was wel grappig toen ik het stiekum had opgenomen. De familie wilde er meteen een CD van hebben, die heb ik inmiddels opgestuurd.
http://www.4shared.com/file/16885183/456f3fca/Zangeres.html
Have fun!
Grtzz, Heiko

Hoi Heiko,

Een geweldige Oma is dat zeg haha prachtig gewoon volgens mij is dat Indonesisch :P Eigenlijk moet die Oma maar eens komen optreden bij Henk in de winkel als Marco een demonstratie geeft zou een geweldig duo zijn :D Marco en die Oma van 80

Groetjes,

Daniel,
dave Geplaatst - 24/07/2007 : 17:56:59
ik zal ook wel even meedoen... even geduld dan zal ik even wat openemen en op de pc zetten

met muzikale groete dave

dave
toetsie Geplaatst - 23/07/2007 : 21:31:27
gat is pas een stem, geweldig hoor, graag nog meer van die ppppfffff, nog eens luisteren...

groetjes..

Heiko Geplaatst - 23/07/2007 : 21:26:00
Als jullie niet te moe zijn wilde ik jullie even meenemen naar Indonesié...We zijn zo weer terug, da's beloofd!
't Is nog in het experimenteel stadium dus alle meningen en opbouwende (!!!) kritiek is welkom.
Grtzz, Heiko
http://www.4shared.com/file/20499091/5e93613a/Waktu_potong_padi.html
Heiko Geplaatst - 23/07/2007 : 20:53:50
quote:
Originally posted by ruudje
ik wist niet wat ik hoorde,en heb haar de raad gegeven om iets met haar stem te gaan doen.

...En als je dan ziet en hoort wat er zich bij Idols en zo aan durft te melden....
ruudje Geplaatst - 23/07/2007 : 19:08:10
zal het zeker doorgeven aan haar heiko,en kan jij je voorstellen dat ze nog nooit door een microfoon had gezongen?
haar broer heeft een geheime zender,zo,n zendamateur en vroeg of ik iets in elkaar kon prutsen een soort openings tune,je kent het wel.
ik zeg waarom zing je het zelf niet in?

ik wist niet wat ik hoorde,en heb haar de raad gegeven om iets met haar stem te gaan doen.

en nu komt ze vaak langs om lekker muziek te maken,ze komt zelf met teksten aan en ik moet dan de muziek erbij maken pffffttt hahahaha
maar wel erg leuk hoor!

groeten ruudje

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000