Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 JUKEBOX - Ezra

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Ezra Geplaatst - 14/08/2007 : 17:35:51
In navolging van anderen op het forum heb ik op 4shared ook mijn eigen Jukebox aangemaakt waarin ik door mij gespeelde songs zal neerzetten. Ik hoop dat jullie met net zoveel plezier naar mijn songs zullen luisteren als dat ik dat doe bij die van jullie!

Update 31 mei 2008: Eindelijk weer eens tijd gevonden om een nummertje in te spelen en online te zetten. Ditmaal het mooie nummer "One Word" van Anouk. Veel luisterplezier en zoals altijd is ook de registratie te downloaden.

Mp3 Songs
1) My Way.mp3
2) Still Got The Blues.mp3
3) Kijk Omhoog.mp3
4) Forever Love.mp3
5) One Word.mp3 (Nieuw)

Registraties
1) My Way.rgt
2) Still Got The Blues.rgt
3) Kijk Omhoog.rgt
4) Forever Love.rgt
5) One Word.rgt (Nieuw)

Groeten,
Ezra

Download hier mijn Tyros-songs...
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
laakies Geplaatst - 09/01/2008 : 21:02:18
Bedankt voor jullie antwoord,
Het bladmuziek is zojuist ook binnen gekomen, dus gaan we maar eens flink oefenen.

Om de juiste (song)style te vinden van een bepaald nummertje vind ik erg moeilijk maar gaanderweg zal ik daar ook een bepaalde 'feeling'in krijgen.

Als ik het nummertje een beetje onder de knie heb, gaan we maar weer aan de registraties ( klank kleuren) sleutelen pfff ook dat is een hele klus, er zijn zoveel mogelijkheden en variaties te bedenken op de T1 laat staan op de T2.

Maar blijf volhouden geef mijn oude opgepakte hobby nu NIET meer af

Groetjes van Toine

Als je niets probeert, zal het ook nooit lukken
Ezra Geplaatst - 09/01/2008 : 19:09:30
quote:
Originally posted by laakies

welke (song)style gebruik je bij het nummertje 'kijk omhoog' van nick & simon ??

Hoi Toine,

Tyr0s_Fre4k heeft gelijk. Het is de Piano Ballad op tempo 86.

Groeten,
Ezra

Tyr0s_Fre4k Geplaatst - 09/01/2008 : 16:11:19
De style van Kijk Omhoog klinkt als een Piano Ballad, op de T1 klinkt hij iets anders, door de drums. Pagina 2 van de Ballads.
Hoogstwaarschijnlijk tempo 86... of iig daaromtrend
Succes met oefenen ;)

Groetjes,
Martijn

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
laakies Geplaatst - 08/01/2008 : 19:57:01
Hoi ezra

welke (song)style gebruik je bij het nummertje 'kijk omhoog' van nick & simon ??

bedankt alvast, groetjes Toine

Heiko Geplaatst - 06/01/2008 : 09:40:55
quote:
Originally posted by Ezra

Wanneer mogen we weer een nieuwe van jou verwachten?

De drukte van de feestdagen is weer voorbij, dus wat dat betreft kunnen we weer. Maar eigenlijk wacht ik liever even tot ik mijn nieuwe speakers heb, dan kan ik alles beter afmixen. Mischien doen we nog wel een tussendoortje. Waarschijnlijk niet gezongen want ik ben ook ak een paar weken verkouden
Grtz, Heiko
Ezra Geplaatst - 06/01/2008 : 01:15:56
Bedankt voor je complimenten Toine! Ik ben zelf niet bekend met de T1, dus ik weet ook niet of de registraties in te lezen zijn. Ik kan me zo voorstellen dat het moeizaam gaat, omdat de T2 andere geluiden heeft, andere styles en dat dat dus niet correspondeert met die in de T1. Toch nog ff doorsparen voor een T2

Enne, 'dat kan ik nooit' is natuurlijk geen uitgangspunt! Oefening baart kunst, DAT is een uitgangspunt! Trouwens, bij het keyboard spelen gaat het niet om hoe goed je bent, maar om hoeveel plezier je eraan beleeft!

Groeten,
Ezra

Ezra Geplaatst - 06/01/2008 : 01:10:38
quote:
Originally posted by Heiko

Hoi Ezra,
Een late reactie op je song Forever Love:
Klinkt erg goed. Ik had hem eerst met de koptelefoon beluisterd,
toen was ik niet kapot van je stem. Die klonk erg nasaal, alsof je hashtikke verkouden was. Nu heb ik de song net via de speakers beluisterd, en voilá, weg verkoudheid! (Of heb je een 2e versie gelinkt?) Nu klinkt je stem goed!
Wat ik alleen bij deze song mis (het nummer duurt ruim 5 minuten!) is een solopartij op een ander soort instrument, bijvoorbeeld concertgitaar of dwarsfluit of whatever. Ik hoop dat je mijn "kritiek" als positief zult ervaren.
Grtz, Heiko

Hoi Heiko,

Ik kan kritiek heel goed hebben hoor, zeker als die opbouwend is. Ik ben zelf niet zo van het instrumenten wisselen tijdens een song...ik vind het dan zelf al snel rommelig worden. Aan de andere kant wordt het er wellicht wel veelzijdiger of afwisselender van. Ik zal nog eens kijken welk instrument er goed bij past om de solo te spelen.

Enne, mijn stem...tja, ben absoluut geen wereldzanger, was inderdaad wel een beetje verkouden (ben ik al twee maanden ofzo), maar dat nassale zit er überhaupt wel een beetje in. Het viel mij ook op dat het via de koptelefoon toch een stuk anders klinkt dan via de speakers. In ieder geval bedankt voor je compliment en voor kritiek sta ik altijd open (anders moet je geen werk op Internet zetten dacht ik zo).

Wanneer mogen we weer een nieuwe van jou verwachten?

Groeten,
Ezra

laakies Geplaatst - 05/01/2008 : 19:57:04
Hoi Ezra,

Hier wordt ik nou WEL vrolijk van, tsjonge wat beregoed zeg.

Ik denk dat ik maar schoenen ga poetsen, want dit lukt me nooit.

Jammer dat de registraties niet ingelezen kunnen worden op de T1
of is dit via een omweg wel mogelijk??

Ga zo door, heb heerlijk zitten wegdromen. klasse hoor

Groetjes van Toine

Heiko Geplaatst - 05/01/2008 : 18:47:37
Hoi Ezra,
Een late reactie op je song Forever Love:
Klinkt erg goed. Ik had hem eerst met de koptelefoon beluisterd,
toen was ik niet kapot van je stem. Die klonk erg nasaal, alsof je hashtikke verkouden was. Nu heb ik de song net via de speakers beluisterd, en voilá, weg verkoudheid! (Of heb je een 2e versie gelinkt?) Nu klinkt je stem goed!
Wat ik alleen bij deze song mis (het nummer duurt ruim 5 minuten!) is een solopartij op een ander soort instrument, bijvoorbeeld concertgitaar of dwarsfluit of whatever. Ik hoop dat je mijn "kritiek" als positief zult ervaren.
Grtz, Heiko
dave Geplaatst - 31/12/2007 : 00:57:06
mooie demo's ga zo door

dave
ruudje Geplaatst - 25/12/2007 : 10:07:52
tranen van gevoel biggelen over m,n smoel!!
mooooooooooooooooooi echt mooi

vr gr ruudje
Sneakyman Geplaatst - 24/12/2007 : 19:23:59
Hallo Ezra,

Super!!! Ik vind die nieuwe echt mooi gedaan. Dit vind ik verrekte goed spelen! De zang is ook erg mooi hoor, ga zo door . Echt prachtig gedaan. De rest ben ik nog beetje aan het luisteren, maar klinkt echt niet slecht. Ik doe je die nieuwe zowiso niet na (forever love). Ook een mooi lied, mooie keuze. Ga ik ook eens leren, klinkt erg mooi dit nummer . Blijf maar doorposten met deze nummers. Leer ik ook iets van, door te luisteren wat anderen gebruiken etc.. Ook voor andere liedjes

Gr. Menno
toetsie Geplaatst - 30/09/2007 : 17:40:57
dacht ik toch even dat je beginneling was..
nee hoor, petje af, gewoon schitterend, ga zo door
ik geniet er nog van..

Ezra Geplaatst - 29/09/2007 : 16:38:48
quote:
Originally posted by Peter

Welke compressor en equalizer settings gebruik jij?

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit aan die knoppen gedraaid...gewoon de standaardinstellingen dus.

Groeten,
Ezra

Wat een machine!!!
ruudje Geplaatst - 29/09/2007 : 10:00:21
lekker gespeeld hoor die van nick en simon eerste klas!!!

groetjes ruudje

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000