O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
dave |
Geplaatst - 07/09/2007 : 18:59:00 hallo,
ik heb alleen uit me rechter speaker geluid van mijn microfoon. hoe kan ik dit veranderen dat ik aan mij linker speaker ook geluid van mij micro hoor?.als ik un nummer speel hoor ik wel gewoon geluid uit bijde speakers.
m.v.g dave
dave |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Evert |
Geplaatst - 13/09/2007 : 21:50:11 T-Rossie
Excuses zijn hier geheel overbodig want technisch gezien heb je helemaal gelijk alleen de praktijk laat iets anders horen.
Groetjes Evert |
T-Rossie |
Geplaatst - 13/09/2007 : 21:10:57 Evert, Mijn oprechte excuses.... je hebt helemaal gelijk !
Ik heb even een SM58 mic aan de ingangen gehangen en viel van mijn stoel toen ik hoorde dat rechts óók de gevoeligheid van microfoon goed versterkt wordt en prima klinkt. (alleen op rechts dan, met een beetje galm links)
|
Evert |
Geplaatst - 13/09/2007 : 20:21:56 quote: Originally posted by T-Rossie
Evert,
De T2 heeft geen L-microingang .... doch slechts één ingang die in gepanned kan worden op de mixing console.
Dat weet ik T-Rossie maar de linker audio ingang is dezelfde als de mic ingang. Wanneer je de microfoon in de rechter audio input steekt dan zul je horen dat er wel degelijk geluid uit de rechter speaker komt en uit de linker speaker een galm / ruis ? vandaar mijn opmerking die ikzelf nog niet zo gek vindt.
Tijd voor Dave om te reageren!!!!!!!!!!
Groetjes Evert |
tyros2 |
Geplaatst - 12/09/2007 : 10:19:06 Hoi Dave.
Misschien heb jij je probleem al opgelost. Maar vergeet niet dat er op dit forum mensen zijn die veel tijd en energie in jou probleem steken en samen met jou naar de oplossing zoeken. Op dit forum zijn we gewend dat wanneer er een vraag gesteld wordt en men komt met een mogelijke oplossing dat er dan feedback wordt gegeven of dit ook de oplossing is. Per slot van rekening kunnen wij daar allemaal van leren. Dus neem even de tijd en vertel ons of dit probleem al opgelost is en wat nou de oorzaak was.
Muzikale Groet Henk |
n/a |
Geplaatst - 12/09/2007 : 09:04:15 quote: Originally posted by theplayer
Daarom, wij zitten maar te gissen en Dave te lachen. Jammer hè? Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
inderdaad, kappen maar |
theplayer |
Geplaatst - 11/09/2007 : 21:18:36 Daarom, wij zitten maar te gissen en Dave te lachen. Jammer hè? Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
T-Rossie |
Geplaatst - 11/09/2007 : 18:32:48 Een lijn-ingang heeft een gevoeligheid van ca. 300mV en een microfoon ingang ca. 5 - 10 mV. Zou dit verkeerd worden aangesloten dan krijgt hij amper geluid. Het zou leuk zijn als Dave iets terugkoppelt meer details geeft |
theplayer |
Geplaatst - 11/09/2007 : 17:39:31 Hallo T-Rossie,
Ik heb eens zitten denken, maar het is helemaal nog zo gek niet wat Evert schrijft. Misschien gebruikt ie wel een audioingang in plaats van de microfoon ingang. Hoewel hij dan meer problemen moet hebben. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
T-Rossie |
Geplaatst - 11/09/2007 : 08:13:03 Evert,
De T2 heeft geen L-microingang .... doch slechts één ingang die in gepanned kan worden op de mixing console. |
Evert |
Geplaatst - 10/09/2007 : 22:54:49 Als ik het zo hoor zit de microfoon in de rechter audio input en niet in de linker? maar ik kan me vergissen.
groetjes Evert. |
Heiko |
Geplaatst - 09/09/2007 : 10:50:54 Nu is het dus gisteren. Geen reactie. Optreden afgelast?
|
Jackyboy |
Geplaatst - 08/09/2007 : 15:14:25 Dank je wel Tyros players, ik blijf bij de les |
theplayer |
Geplaatst - 08/09/2007 : 15:11:08 quote: Originally posted by Jackyboy
De opzet van mijn - misschien verkeerde - suggestie was, HELPEN !!
Hallo,
Je schrijft tenminste nog iets en dat is iets wat velen niet doen. Groetjes,
Frans
Heiko |
Geplaatst - 08/09/2007 : 15:04:56 Jackyboy, gewoon door gaan hé? Blijven proberen. Ik heb in het begin ook onbedoeld "stomme" dingen gezegd!
|
Heiko |
Geplaatst - 08/09/2007 : 15:01:43 quote: Originally posted by theplayer
Daar heb je helemaal gelijk in, maar er is nog hoop! Vandaag is het morgen!
Oké Frans, dan kom ik gisteren wel terug... |