O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
rwmschei |
Geplaatst - 21/09/2007 : 01:35:24 Hallo allemaal,
Ik heb nu eindelijk mijn zelf ingespeelde stukken op mijn nieuwe homepage kunnen zetten. Misschien vinden jullie het wel leuk om er eens naar te luisteren. Stel jullie echter niet te veel ervan voor, de Tyros laat het wel goed klinken, maar ik ben geen virtuoos toetsenist.
http://www.scheilen.org/rene/muziek/TyrosWAV/TyrosWAV.html
Ik ben echt super tevreden over mijn Tyros 2, wat een instrument! Alleen jammer dat ik niet zo heel veel tijd heb om erop te spelen.
Groetjes,
Rene Scheilen |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
rwmschei |
Geplaatst - 25/09/2007 : 18:42:10 Hallo allemaal,
Voor wie intresse heeft in de registratie's die erbij horen, ik heb ze op de site erbij gezet om te downloaden.
http://www.scheilen.org/rene/muziek/TyrosWAV/TyrosWAV.html
Groetjes,
Rene |
rwmschei |
Geplaatst - 22/09/2007 : 23:16:42 Hallo allemaal,
SUPER! Bedankt voor jullie leuke, positieve reactie's. Dat had ik eigenlijk niet zo 1, 2, 3, verwacht.
Dit is zeker een hele grote stimulans om binnenkort weer eens iets nieuws op te nemen voor op mijn site te plaatsen. Tevens zal ik de pagina dan gelijk zo aanpassen dat je meteen de instellingen of misschien wel de registratie's kunt downloaden.
Groetjes,
René Scheilen |
ruudje |
Geplaatst - 22/09/2007 : 16:57:41 hoi Rene
Klinkt lekker hoor niks mis mee !!
Groeten Ruudje |
Marlie |
Geplaatst - 21/09/2007 : 23:02:17 Hallo Rene,
Ik vind het SUPER goed en hoop dat we van je site allemaal lang en vaak mogen genieten !!!
Ook je Limburgse stuk "Waar in bronsgroen eikenhout" is mooi om te horen.
Groetjes,
Marlie |
T-Rossie |
Geplaatst - 21/09/2007 : 19:43:53 René, Prima gespeeld en uitstekend opgenomen Lekker om naar te luisten.
|
ROMANTIKO |
Geplaatst - 21/09/2007 : 13:42:37 Rene,ik heb ze allemaal beluisterd,ze zijn gewoon prachtig gespeeld,van een muziekfanaat ROMANTKO |
Jackyboy |
Geplaatst - 21/09/2007 : 11:14:18 En dat zegt: "stel je er niet teveel van voor " Dit is perfect gespeeld René dat doen er veel jou niet na. Die kan je gerust op een CDtje branden. Enne Tyros 2 is TOP !!!!
Ga door zo en zet er nog wat bij op je homepage.
Groetjes
Jack |
Heiko |
Geplaatst - 21/09/2007 : 05:26:19 Inderdaad Rene Het klinkt als Tyros 2 Nu, veel plezier ermee! Als er een vervolg komt vind ik dat oké. Grtzz, Heiko |