O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
toetsenclub |
Geplaatst - 22/10/2007 : 19:32:01 Op 1 november organiseert Toetsenclub Rotterdam in samenwerking met Yamaha Music Central Europe (Branch Benelux), “Yamaha live in Ahoy 2007” – The best of Music in concert.
De volgende artiesten zullen aanwezig zijn tijdens Yamaha live 2007: Michel Voncken (Yamaha keyboards en clavinova’s), Eric van de Bovenkamp, (pianist van Marco Borsato) Joke van de Bovenkamp (zang), Francisco Morales (Motif XS – zeer virtuoze toetsenist uit Venezuela) Lejony Morales (zang),
Yamaha live in Ahoy 2007 wordt dus een heel andere show dan in 2006.
De volgende Yamaha instrumenten zullen worden gebruikt tijdens Yamaha live 2007: Yamaha Tyros2, Clavinova (nieuwe CVP), Motif XS, Psr-S900, CP (stage piano) serie.
Tevens maken alle bezoekers kans op een gratis Yamaha Stagepas300 (Pa system)
Meer informatie op : www.Ahoy.nl / www.yamaha.nl / www.toetsenclubrotterdam.nl
|
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
rwmschei |
Geplaatst - 02/11/2007 : 08:54:58 Beste Dennie,
Het was heel erg gezellig! We moesten danwel helemaal uit Limburg komen, maar dan heb je ook wat!
Bedankt voor het organiseren van zo'n leuke avond.
Gr,
René Scheilen
www.scheilen.org/rene/index_rene.html
GEAR: Yamaha Tyros2 - Roland FP4 - Ketron X1 |
toetsenclub |
Geplaatst - 29/10/2007 : 19:04:05 Beste bezoekers
Bedankt voor de leuke avond !!
Dennie van den Bosch Organisator Yamaha live in Ahoy 2007
|
Ezra |
Geplaatst - 29/10/2007 : 09:14:42 Beste Dennie,
Zou je hier nog kunnen aangeven hoe laat het feest gaat beginnen? Want, dat heb ik tot nu toe nog nergens kunnen lezen...maar, ik zal er ongetwijfeld weer eens overheen gelezen hebben :)
Groeten, Ezra
Wat een machine!!! |
lizzard |
Geplaatst - 27/10/2007 : 20:12:45 Dat is leuk om naar toe te gaan, maar helaas kan ik er niet bij zijn, heb op die datum een optreden in ophemert.
Sander
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
|
|