O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
rita |
Geplaatst - 28/10/2007 : 19:27:41 hallo allemaal, ik heb voor verjaardag, fc7 pedaal gekregen van een oude tante, heb hem keurig in mijn t2 gedaan, ben naar controll gegaan, heb hem op foodpedaal gedaan,alleen = mijn vraag ik kan niet spelen hoor nix , tenzij ik hem helemaal intrap dan wel, klopt dat, als ik dan weer naar controll ga, en ik zet hem op sustain, kan ik toets weer indrukken en komt geluid, doe ik hem weer op food doet hij het ook, echter trap ik pedaal weer in, en laat pedaal los , hoor ik nix, dus m.a.w. moet je het pedaal ingedrukt houden of moet ik iets saven gr ryta |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
rita |
Geplaatst - 12/11/2007 : 18:23:40 ja hoor is echt fc 7 pedaal ik moet hem echt ingetrapt houden maar het schijnt toch te kloppen mijn orgellerares heeft ander keyboard ook met zwel pedaal en die moet hem ook ingetrapt houden bedankt voor meedenken gr ryta ben er al aan gewend geraakt |
theplayer |
Geplaatst - 29/10/2007 : 07:29:25 Hallo Rita,
Als ik jouw verhaal zo lees, vraag ik me af of je wel een FC7-pedaal hebt. Dit is een volume-zwelpedaal. De beschrijving die jij geeft komt meer overeen met een FC4 of FC5 pedaal. Dit zijn sustainpedalen. Deze geven inderdaad het beeld dat jij schetst. Kun je eens het type controleren? Ter vergelijking kun je op deze pagina kijken. http://www.t-2.nl/templates/standard.asp?p=239 Laat het ons dan even weten. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
rita |
Geplaatst - 28/10/2007 : 21:01:32 dank je wel gr ryta |
Heiko |
Geplaatst - 28/10/2007 : 20:54:58 Ik gebruik geen pedaal, maar ik vermoed dat je inderdaad even in je registratie moet saven wat je hebt ingesteld: volume of sustain o.i.d Succes! Grtzz, Heiko ps gefeliciteerd met je verjaardag! |
rita |
Geplaatst - 28/10/2007 : 20:01:24 ja heb ik gedaan gr ryta |
Soneg |
Geplaatst - 28/10/2007 : 19:55:24 Heb je hem wel in de goede ingang gedaan ? Moet normaal feilloos werken.
Soryt |