O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
dave |
Geplaatst - 08/11/2007 : 18:51:27 hallo,
ik wil graag een IDC adapter aanschaffen bij oostendorp.maar wat is nou beter? een draadloze adapter of met draad?Ik denk dat het toch niet veel uit maakt?
dave |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
aberendse5 |
Geplaatst - 23/12/2007 : 23:42:31 Dag Allen,
kijk eens op http://www.schoonepc.nl/instal/netwerk.html
Hier staat in redelijk jip en janneke taal wat er ingesteld moet worden op je pc en in je router. Op 3/4 van de pagina, staat onderaan wat je aan de pc kant moet instellen om draadloos van je netwerk gebruik te kunnen maken. Deze instellingen zijn nagenoeg hetzelfde voor de tyros. (Dezelfde gegevens dan)
Als je die gegevens in de tyros stopt, en je vergelijkt ze met de instellingen van je pc zou het helemaal goed moeten komen.
Voor het overige, prettige feestdagen en tot de 28e.
groeten aart |
toetsie |
Geplaatst - 11/12/2007 : 20:33:50 sneaykeman
dat bedoel ik, alleen songs, excuus voor het ongemak.. deze worden auto opgeslagen op je stick, en yips verder kom ik ook niet
groetjes Toetsie
heb al veranderd....
www.hennyvanderveeke.nl |
Sneakyman |
Geplaatst - 11/12/2007 : 20:22:43 Hm, ik kan die styles daarop niet vinden  Maar als je op home klikt, kan je wel nog iets van 6 songs gratis downloaden, dat is het enige wat ik er mee kon . Ga aan die songs etc. niet mijn geld uitgeven. (ps. waar vind jij die styles )
Gr. Menno  |
toetsie |
Geplaatst - 11/12/2007 : 20:22:02 mijn aanwinst is ook net binnen, dus snel een kabel gehaald, alles ingestoken, mijn router gereset, en hoppa ik zit er op, MAAAAAARRRRR
ik kom alleen op een duitse site van yamaha, waar enkele songs op staan, verder moet je alles kopen.
is er misschien een andere instelling waar ik naar moet kijken... als ik op musicfinder+ klik kan ik alleen kopen meer niet, snap het effe niet hoor.
groetjes Toetsie
www.hennyvanderveeke.nl |
dave |
Geplaatst - 07/12/2007 : 20:10:36 hoeveel bit is een thomson speedtouch 530 modem? want marco riedijk had het op de workshopdvd erover dat je naar het aantal bits moest kijken.en ik las net dat een speedtouch 530 wie ik dan heb, maar 23 bit heeft.en dat staat niet bij de setting van het internet direction.alleen 64 en 128 bit. want ik heb namelijk draadloos adapter
dave |
dave |
Geplaatst - 07/12/2007 : 19:39:51 halllo theo,
ik heb het ook nog niet voor elkaar
dave |
n/a |
Geplaatst - 07/12/2007 : 17:54:09 Beste,
onlangs heb ook ik mn Tyros aangemeld bij yamaha en een draadloos lan adapter ontvangen, helaas krijg ik de hele handel niet aan het draaien we kan mij helpen
alvast hartelijk dank |
admin |
Geplaatst - 07/12/2007 : 11:27:04 Volgens mij sturen ze enkel bedrade LAN adapters op bij Yamaha MusicSoft, dus geen WLAN (Wireless/draadloos)
MVG, Henk Oostendorp |
ruudje |
Geplaatst - 06/12/2007 : 19:32:15 ja,dat heb ik toen ook gedaan maar heb nooit wat gekregen
gisteren ook nog mijn schoen gezet en..........ook weer niks gekregen
ik wacht de kerstdagen nog ffies af en dan ga ik protesteren
groetjes ruudje |
johnneke |
Geplaatst - 05/12/2007 : 20:08:42 Hallo tyrosvrienden,
Ik heb heden een Tyros2 geregistreerd bij Yamaha en ik kreeg ereen gratis een Wlan adapter. |
dave |
Geplaatst - 11/11/2007 : 17:33:23 oke bedankt henk.ik zal er eentje gaan aanschaffen.
bedankt
dave |
tyros2 |
Geplaatst - 10/11/2007 : 18:15:52 Hoi Dave. Ik was gisteren even bij Oostendorp als je daar een IDC adapter koopt krijg je er een beschrijving voor de instellingen bij. Dus dat moet lukken.
Muzikale Groet Henk |
dave |
Geplaatst - 09/11/2007 : 19:44:10 ruudje bedoel je instelling van de t2 of wat anders?
alvast bedankt voor julie reacties henk en ruudje
dave |
ruudje |
Geplaatst - 09/11/2007 : 17:49:16 hoi
wat ik toen met de workshops heb meegekregen is dat de draadloze best goed werkt hoor maar dat er nogal wat ingesteld moet worden i.v.m de veiligheid,werkt dus iets ingewikkelder dan met draad.
groetjes ruudje
(ik heb zelf draadloos werkt 100%) |
tyros2 |
Geplaatst - 08/11/2007 : 19:38:27 Tja ook Goeiendag Dave Maak niet uit ik gebruik zowel de kabel als de draadloze. Over kabels kun je struikelen en als je de draadloze gebruikt moet je wel zorgen dat de T2 niet te ver van de router staat en daar bedoel ik mee geen 50 meter. Ik heb beneden de router en op zolder staat de T2 en soms wil het wel eens voorkomen dat ik geen verbinding kan krijgen, met een kabel geen probleem.
Muzikale Groet Henk |